چگونگی ابتلای کودکان به کرونا+ بررسی سیستم ایمنی کودکان

 آکادمی اطفال آمریکا (AAP) می گوید در ۲ هفته آخر ماه جولای سال جاری ، تعداد موارد ابتلا به این بیماری در کودکان از ۳۹۰۰۰ نفر  به ۷۲۰۰۰ نفر افزایش یافته است در حالی که هنوز نمی توان این آمار را قطعی دانست.

چگونگی ابتلای کودکان به کرونا

برخی از متخصصان نشانه هایی را مشاهده می کنند که نشان می دهد دلتا بیشتر از ویروس اصلی به بچه ها ضربه می زند و تعداد بیشتری از کودکان در بیمارستان بستری می شوند. 

شیوع  بیماری ناشی ازاستفاده از اردوگاه های تابستانی چالش های جدید دلتا را برجسته کرده است.

این نشان می دهد که کودکان در برابر دلتا مصون نیستند ودربرابر آن هیچ قدرتی ندارند. این واقعاً مهم است ما می بینیم که بچه ها می توانند ویروس دلتا را با خود به خانه ببرند و سایر اعضای خانواده را آلوده کنند.

این را هم اضافه کنید که افراد آلوده به نوع دلتا ممکن است ۱۰۰۰ برابر بیشتر از ویروس های قبلی ویروس را حمل کنند  و فکر اینکه بچه ها آن را از مدرسه به خانه بیاورند نگران کننده تر می شود. در چندین کشور که سال تحصیلی در آنها آغاز شده ماسک ها اختیاری هستند و شیوع جدید کووید ۱۹باعث تعطیلی موقت یا قرنطینه در آنها شده است.

 کووید، کودکان و مدرسه:

 وقتی بچه ها به طور صحیح به مدرسه بر گردند  یعنی  با ماسک و  رعایت فاصله اجتماعی و  بزرگسالانی را که در مدرسه کار می کنند واکسینه کرده باشید تقریباً هیچ انتقال بیماری مشاهده نمی شود. 

مطالعات متعدد بر اساس سال تحصیلی گذشته نشان داد که وقتی مناطق از برخی اقدامات کاهش دهنده مانند ماسک پوشیدن ، فاصله گذاری ، تهویه خوب و شستن دست استفاده می کردند ، میزان انتقال بیماری در مدارس اغلب کمتر از جوامع محلی بود.

چگونگی ابتلای کودکان به کرونا+ بررسی سیستم ایمنی کودکان

 هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم همین اقدامات این بار از کودکان محافظت نمی کند. همانطور که از کارهای سال تحصیلی گذشته یاد گرفتیم ، آنچه را که نمی دیدیم اکنون می بینیم.

مواردی مانند تقسیم کننده پلکسی ، پاک کردن همه چیز ، حتی نشستن تعداد کمی دانش آموز در کلاس بدون تهویه مناسب  کارایی ندارد وفقط از طریق تنفس ، ویروس در تمام اتاق پخش می شود. مهمترین مواردی که به ما کمک می کند  فیلتراسیون هوا ، تهویه و ماسک زدن است. 

 در حال حاضر نیاز به ماسک برای دانش آموزان و کارکنان در تلاش برای پیروی از راهنمای CDC و تلاش برای جلوگیری از گسترش نوع دلتا الزامی است. تهدید واقعی است.

 یکی از راههای کلیدی برای محافظت از کودکان زیر ۱۲ سال ، که واجد شرایط واکسن کووید ۱۹ نیستند ، این است که هر کسی در اطراف آنها واجد شرایط  واکسیناسیون باشد آن را تزریق کند.

طبق مجوز استفاده اضطراری از FDA ، واکسن ها برای جلوگیری از موارد شدید ، بستری شدن در بیمارستان و  کاهش مرگ و میر  و موثر بوده اند ، اما تعداد کمی از مناطق  واکسیناسیون را برای بزرگسالان اجباری کرده اند. شهرهای بزرگ از کلیه کارکنان مدارس دولتی می خواهد که واکسیناسیون کرده یا هر هفته آزمایش شوند. مدارس دولتی هر هفته کارکنان و دانش آموزان را آزمایش می کنند.  ۹۰ درصد از معلمان در برخی کشور ها قبلاً واکسینه شده اند. 

شرایط تغییر کرده است. این برای ما بسیار سنگین است که کودکان زیر ۱۲ سال نمی توانند واکسینه شوند. تا ۵ آگوست ، نزدیک به ۸ میلیون نوجوان ۱۲ تا ۱۷ ساله در برخی کشورها کاملاً واکسینه شده بودند ، به این معنی که دوز دوم خود را حداقل ۲هفته قبل تر دریافت کردند.

ممکن است تعداد زیادی به نظر برسد ، اما این کمتر از یک سوم از  کودکان این کشور ها است که برای دریافت واکسن سن کافی دارند. با شروع مدرسه در بسیاری از مناطق کشور هااکثر دانش آموزان بزرگتر واکسینه نمی شوند.

اگر همه سیاست ها بر اساس علم بود ، منطقی است که نیاز به واکسیناسیون داشته باشیم. ما برای انواع دیگر بیماریها در مدارس واکسیناسیون لازم داریم و این بسیار مهم است. ما اکنون داده های پیگیری و ایمنی زیادی داریم. ما باید به نحوی از این وضعیت خارج شویم. 

در شرایط سیاسی کنونی ، دستور  تزریق واکسن چندان ساده نیست. بر اساس داده های اخیر ، ۵۸ درصد از مردم  کشورهامی گویند قطعاً واکسن دریافت نمی کنند. ما مدتهاست با واکسن ها کار می کنیم و مردم دوست ندارند به آنها بگویند چه کار کنند.  باید خط مشی وجود داشته باشد. اگر ترجیح شخصی است نه معافیت پزشکی در مقابل خطر بستری شدن و مرگ در اثر بیماری باید قانع شوند که از واکسن استفاده کنند.

به گزارش نیویورک تایمز ، FDA قصد دارد تا مراحل تأیید نهایی واکسن فایزر را تا اوایل سپتامبر به پایان برساند. این می تواند راه را برای تزریق بیشتر واکسن باز کند و مجوز استفاده اضطراری برای کودکان کوچکتر را دریافت کند.

ما واقعاً امیدواریم که بتوانیم مجوز استفاده اضطراری را قبل از پایان سال برای کودکان ۵ تا ۱۲ ساله و به طور بالقوه برای کودکان زیر ۵ سال در سال آینده دریافت کنیم.

بازگشت به مدرسه :

حتی اگر به نظر برسد که درک ما از ویروس و نوع دلتا روزانه تغییر می کند ، شروع سال تحصیلی دورتر به نظر میرسد. در اینجا آنچه می توانید برای محافظت از فرزندان خود انجام دهید به این شرح است:

 اصرار داشته باشید که فرزندان شما از ماسک استفاده کنند. اگر بچه هایی داشته باشیم که بدون ماسک تردد می کنند در مواردی شاهد یک انفجار بزرگ خواهیم بود. شما نیز هنگام خروج از خانه باید از ماسک  استفاده کنید. هر کودک بالای ۱۲ سال را در اسرع وقت واکسینه کنید.

در منطقه ای زندگی کنید که حداقل تدابیر ایمنی در آن وجود داشته باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد یک عمل ، باید کمی کار کارآگاهی انجام دهید. داده های کووید ۱۹ در سطح شهرتان را بررسی کنیدکه میزان انتقال چگونه است.

 میزان مثبت بودن تست چقدر است؟ هنگامی که این اطلاعات را جمع آوری کردید ، باید تصمیم بگیرید. هرکس  ریسک پذیری خود را دارد.  مزایای زیادی برای یادگیری در مدرسه وجود دارد.این که آیا این مزایا از خطرات آن بیشتر است یا خیر ، تصمیم شخصی بر عهده خانواده است.

 خانواده های جدیدی با خانواده هایی که همه واجدین شرایط واکسینه شده اند تشکیل شود ، که از رفتارهای پرخطر استفاده می کنند تا از آن اجتناب کنند. بچه ها باید دوستان خاص خود را داشته باشند.

به یاد داشته باشید آنچه که ما در مورد ویروس می دانیم به طور مداوم در حال به روز رسانی است ، بنابراین دستورالعمل ها و توصیه ها هنوز هم ممکن است تغییر کنند.