تزریق روزانه ۲۰۰ هزار واکسن در مراکز تجمعی استان

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی کاهش خوبی پیدا کرده است و همچنین در میزان بستری بیماران نسبت هفته گذشته کاهش داشتیم تعداد  بیماران فوتی هم با یک شیب ملایمی در حال کاهش است .

استاندار تهران گفت: با توجه به اقداماتی که انجام شده و راهنمایی سامانه ۶۰۷۰ در تهران با حساب  میزان واکسنی که روز گذشته تزریق کردیم  عدد آن به  ۵ میلیون و  ۳۰ هزار واکسن تزریق شده رسید که ۳ میلیون ۴۳۰ هزار دوز اول و ۱ میلیون ۶۰۰ هزار دوز دوم  بوده است.

وی تصریح کرد:  با افزایش مراکز تجمعی واکسن و  به میزانی که استان ظرفیت داشته باشند تزریق واکسن انجام می‌شود اعلام آمادگی کرده‌ایم که روزانه حدود ۲۰۰ هزار واکسن را در مراکز تجمعی استان تزریق کنیم و این موضوع نشان دهنده این است که از مدت‌ها قبل تمهیدات را در دستور کار داشته ایم.

بندپی بیان کرد: توفیقی برای ما بود که میزبان قهرمانان المپیکی آقای گنج زاده در رشته کاراته و آقای داودی در رشته وزنه برداری باشیم؛ امسال به علت محدودیت‌هایی کرونایی ورزشکاران المپیکی شرایط سختی را  پشت سرگذاشتند، اما با همه این مشکلات، این دو جوان از استان تهران توانسته‌‎اند دل مردم را شاد کنند.

تزریق روزانه ۲۰۰ هزار واکسن در مراکز تجمعی استان

وی ادامه داد: مسئولان خودشان را موکلف می‌دانند تا برای قدرانی از این عزیزان، از هیچ تلاشی دریغ نکنند  لازم می‌دانم از تلاش‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و روسای تربیت بدنی استان تشکر کنم مهم‌ترین مشکلات ورزشکان مسکن است و پیگیر هستیم تا انشاله در شهر‌های جدید مسکن  را با شرایط قهرمانان المپیکی به آنها  اختصاص دهیم.