رئیس قوه قضائیه وارد قزوین شد

  محسنی اژه‌ای در ابتدای ورود به قزوین با حضور در امامزاده حسین (ع) این شهر ضمن ادای احترام به آرمان‌های و شهدا،  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان قزوین با پیشینه تاریخی و مذهبی و با ظرفیت‌های بسیار بالای مادی و معنوی که دارد باید مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.

وی ادامه داد: علمای بزرگی که در این خطه در رشته‌های مختلف عالم بودند، شهدای والامقام این استان، آزادگان بسیار بزرگ مثل مرحوم ابوترابی نمادی بودند از مقاومت و ایثار و ایستادگی در این دیار هستند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: این استان یکی از استان‌هایی است که به لحاظ  اقتصادی، صنعتی و کشاورزی قطب محسوب می‌شود و با بیش از ۳۰۰۰ واحد صنعتی و تولیدی، دشت‌های حاصلخیز و نیز با داشتن مدارس متعدد علمیه و دانشگاه‌های بزرگ و البته مردمی که همیشه در صحنه هستند باید مورد توجه قرار گرفته و نباید با چنین ظرفیت‌هایی در اینجا مشکل وجود داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه وارد قزوین شد

وی ادامه داد: بدیهی است جریان‌های مختلف سیاسی در این استان وجود داشته باشند اما مسائل سیاسی نباید منجر به آسیب دیدن استان شود بلکه برعکس باید از مجموعه ظرفیت‌ها به نفع کشور، استان و مردم استفاده کرد تا روز به روز رشد اتفاق بیفتد.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: بر این اساس در راستای سفرهای استانی تصمیم گرفتیم به این استان سفری صورت بگیرد که به خاطر کرونا تاخیر شد ولی حالا با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

وی با اشاره مشکلات استان قزوین خاطرنشان کرد: آن طور که بنده در جریان هستم در این استان چند مسئله بسیار اهمیت دارد که امیدوارم قوه قضاییه به کمک همه مسئولین استانی و آحاد مردم بتواند برای حل در این چند مسئله مهم قدم‌های بلندتر و عمیق تر و گسترده تر از گذشته بردارد.

رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از مسائل این استان موضوع آب است. موضوع دیگر محیط زیست است، موضوع دیگر مسئله زمین و مسائل مختلف آن است مثل مسئله وقف که در برخی از نقاط این استان مطرح است و البته برخی دیگر از ناهنجاری های اجتماعی که امیدواریم با کمک هم آنچه را که مربوط به دولت و مجلس است مثل از بین بردن گلوگاه های فساد و یا وضع و اصلاح قوانین به آن‌ها انتقال داده و قوه قضائیه هم بتواند با همه ناهنجاری ها برخورد کند و با فساد و تبعیض مبارزه جدی صورت بگیرد.