چطور همیشه جذاب باشیم؟+ آموزش

 اینکه همیشه خوشتیپ باشیم؛ جزء مسائلی‌ست که خانم‌ها بسیار بیشتر از آقایان به آن اهمیت می‌دهند. اما برای خوشتیب و باوقار بودن رازها و نکاتی وجود دارد که در ادامه با شما در میان میگذاریم.

 چطور همیشه جذاب باشیم؟

در گذشته برای خوشتیپ بودن انتخاب لباس با مدلی آراسته و رنگ  متناسب و در نهایت انتخاب کیف و کفش هماهنگ کافی بود. این روزها اما همه چیز تغییر کرده؛ افراد بلندپروازی‌هایی دارند که حتی در سبک پوشش آنها نیز تاثیر میگذارد و میتوانید این بلندپروازی‌ها را در استایل آنها نیز ببینید.

اما اجازه دهید در ادامه شما را با مسائلی آشنا کنیم که شاید تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است.

 چطور همیشه جذاب باشیم؟+ آموزش

تمیز و مرتب باشید

یکی از لازمه‌ها و ارکان خوشتیپ بودن، رعایت بهداشت و تمیزی است. اگر نتوانید این شاخصه را در خود به وجود آورید حتی اگر گران‌ترین لباس از برترین برند دنیا را به تن کنید، باز هم خوشتیپ به نظر نخواهید آمد. پس در ابتدای مسیر بهداشت را تمرین کنید. مرتب بودن نیز به مانند نظافت بسیار حائز اهمیت است. حتما با موهایی شانه زده، ناخن‌هایی تمیز و عاری از موهای زائد در اماکن عمومی و خصوصا میهمانی‌ها ظاهر شوید. مطمئن باشید که خوشتیپ بودن شما بیشتر به چشم خواهد آمد.

از آرایش بیش از حد بپرهیزید

یک خانم خوشتیپ، هیچگاه با آرایش زیاد، زیبایی طبیعی و خدادادی خود را از بین نمیبرد. چنین شخصی به خوبی میداند؛ باید به اندازه آرایش کند و از لوازمی مانند کرم پودر، کانسیلر و... برای یکدست شدن پوست کمک بگیرد. خط چشم و ریمل بسیار کم را نیز باید ضمیمه این مسئله کرد.

کافیست نگاهی به استایل و آرایش سلبریتی‌هایی مانند لیلا حاتمی و یا ترانه علیدوستی بیاندازید. آنها در عین اینکه از لوازم آرایش استفاده می‌کنند، به سادگی و زیبایی طبیعی‌شان آسیب نمیزنند.

درست بایستید، بنشینید و راه بروید

حتما به این سه مورد توجه داشته باشید. اصلا یکی از شاخصه‌های وقار، چگونگی ایستادن و نشستن است. تا حد امکان تلاش کنید تا صاف و زیبا بایستید، قوز نکنید و در حین راه رفتن تاثیرگذار باشید. شل و کج راه رفتن یک منظره بسیار بد از استایل و تیپ شما را به نمایش میگذارد.

خوشبو باشید

حتما باید بوی خوبی بدهید. به این ترتیب یک تصویر بسیار خاص از خودتان در ذهن اطرافیان باقی میگذارید. استفاده از عطر ملایم و یا متناسب با فصل میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد. براساس نتایج عطرهایی با رایحه گل یاس، رز و عنبر از جمله بهترین گزینه ها برای خانم ها هستند.