زاکانی در 2 ماه گذشته چه کرد؟/از ورود اتوبوس های جدید تا ایجاد خزانه واحد

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به فعالیتهای زاکانی در  شهرداری تهران در 2  ماه گذشته اشاره کرد و گفت: شهردار تهران هر هفته در مناطق حاضر شده و از نزدیک مشکلات شهروندان را رصد کرده و دستور رفع  مشکلات را می دهد و این یکی از مهمترین اقدامات است.

 وی با تاکید بر این موضوع که در چند ماه گذشته تلاش برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری آغاز شده است، گفت: اقداماتی در جهت توسعه اتوبوسرانی صورت گرفته و قرار است که به زودی تعدادی اتوبوس جدید وارد و حدود ۲ هزار دستگاه اتوبوس هم نوسازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر وضعیت ناوگان اتوبوسرانی خوب نیست و تعداد اتوبوس ها کم است، گفت: شهردار برای رفع مشکلات برنامه دارد و رایزنی هایی هم با دولت صورت گرفته است و قرار است که طی هماهنگی های صورت گرفته از محل فروش نفت اتوبوس خریداری شود.

چمران به ایجاد خزانه واحد در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ایجاد خزانه واحد مصوبه شورا در ادوار گذشته بوده است اما بنا به دلایلی این کار انجام نشد تا اینکه شهردار جدید تهران خزانه واحد را ایجاد کرد.

زاکانی در 2 ماه گذشته چه کرد؟/از ورود اتوبوس های جدید تا ایجاد خزانه واحد

وی ادامه داد: تمام پول ها به حساب خزانه می آید و قابل کنترل است. قبلاً تعداد حسابها بیشتر بود اما در حال حاضر واحد شده است و شهردار می داند که در خزانه چقدر موجودی دارد و می تواند  برنامه‌ریزی کرده و در جهت پرداخت دیون و غیره اقدام کند.