حل مشکل ترافیک و کاهش تصادفات خواسته مردم و رهبری است/ دستگاه‌های مسئول و نخبگان کمک کنند

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور در دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار امیدواری کرد که در زمستان ۱۴۰۰ با همت همه همکاران و دستگاه‌های مسئول کمترین تلفات جاده ای را داشته باشیم. 

وی گفت: خواسته رهبر انقلاب این است که تصادفات به اقل خود برسد و تمام تلاش ما هم این است که این مهم اتفاق بیفتد؛ در این راستا بایدهمه دستگاههای مسئول دست در دست هم داده و این خواسته رهبر و مردم را عملیاتی کنند چراکه اگر کاری کنیم که یک نفر کمتر کشته یا مجروح شود کار بزرگی کرده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی به کاهش تلفات حاصل از تصادفات رانندگی در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: باید همین راه را با همت دستگاه‌های مختلف و کار علمی در حوزه راه و ترافیک ادامه دهیم.

اشتری به بیانات مقام معظم رهبری درباره موضوع ترافیک اشاره و بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند از راه علمی می توان مشکل ترافیک را حل کرد و تقاضای ما از نخبگان کشور این است که به ما در این زمینه کمک کنند تا با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز کاهش تصادفات و حل مشکل ترافیک در شهرهای بزرگ و تهران را داشته باشیم؛ در این زمینه با همکاری دستگاه‌های مسئول، نخبگان، تجهیزات و هوشمند سازی پلیس امیدوارم این مهم را به مرحله اجرا در آوریم.

حل مشکل ترافیک و کاهش تصادفات خواسته مردم و رهبری است/ دستگاه‌های مسئول و نخبگان کمک کنند

وی گفت: باتوجه به در پیش بودن زمستان و شرایط خاص پیش رو ، پلیس در محلهای مشخص شده حضور مستمر دارد؛ همچنین شناسایی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز از دیگر اقداماتی است که به وزارت راه اعلام شده که بخشی مرتفع شده و بخش عمده ای باقی مانده است.

فرمانده نیروی انتظامی با توجه به شرایط جوی و زمستانی جاده‌ها از مردم خواست که از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در صورت تردد در جاده‌ها، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.