شناسایی خانه توزیع موادمخدر در جنوب شرق پایتخت

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر از سوداگران مرگ با تهیه مقادیر فراوانی موادمخدر و پنهان کردن آن در مخفیگاهشان به خرده فروشی موادمخدر می‌پردازند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مخفیگاه متهمان یک ساختمان قدیمی مسکونی در سه طبقه در جنوب شرق تهران بوده و قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر در استان‌های جنوبی کشور موادمخدر را از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و آن را به شهر تهران انتقال و تحویل متهمان می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهمان اخیر مقدار فراوانی تریاک از قاچاقچیان تحویل گرفته و درصدد توزیع عمده آن در سطح شهر تهران هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهمان و دستگیری آنان اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت، گفت: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیم عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از آن مکان، ۲۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف کنند.

شناسایی خانه توزیع موادمخدر در جنوب شرق پایتخت

به گفته سرهنگ حسنوند خاطر متهمان پس از انتقال به پایگاه دهم این پلیس به بزه انتسابی اعتراف و به همراه موادمخدر کشف شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.