با هرگونه کم‌کاری مدیران برخورد انقلابی می‌شود

حجت الله عبدالملکی  ظهر امروز در ادامه سفر خود به استان یزد با حضور در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، اظهار کرد: در فرمایش‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی پرتکرارترین واژه مردم است و این برآمده از مکتب اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است و ارزشمندترین اقدام در این نظام خدمت به مردم است که باید در اولویت اجرایی مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که مردم عامل و علت انقلاب اسلامی هستند، گفت: این موضوع بحثی حائز اهمیت و در توسعه همه جانبه کشور اجتناب ناپذیر است.

عبدالملکی با بیان این‌که ایران اسلامی در سومین سال گام دوم انقلاب اسلامی است،‌ تصریح کرد:‌ همچنان عنصر اصلی در این نظام مردم هستند و در سال گذشته دولت مردمی با مشارکت اقشار مختلف روی کار آمده است.

 وزیر تعاون:

وی محور وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم را مردم دانست و بیان کرد:‌ بیش از ۶۵ میلیون نفر از مردم ایران مستقیم با این وزارتخانه مرتبط هستند.

وزیر تعاون رفع فقر و توانمندسازی اقشار مختلف را از جمله رویکردهای جدی این دوره وزارت تعاون عنوان کرد و گفت:‌ برای این که بتوانیم به اهداف خود برسیم، نیروهای جوان،‌خلاق، انقلابی و مومن را انتخاب کردیم.

عبدالملکی با بیان این‌که تاکنون حدود ۶۰۰ انتصاب در سطح مدیران عالی وزارت تعاون انجام شده و مدیران جوانان و انقلاب در این وزارتخانه منوب شدند، خاطرنشان کرد: ثمره انتصاب مدیران جوان و انقلابی در وزارت تعاون ثبت رکوردهای مختلف در حوزه‌های تولید و سودآوری است.

وی سالم‌سازی نظام مدیریتی  و مبارزه با فساد از جمله مهمترین رویکردهای اجرایی در مدیریت دوره جدید وزارت تعاون است، اظهار کرد: در برخی مواقع با یک اقدام کوچک در حوزه شفافیت میلیاردها ریال از حق و حقوق مردم حفظ و حراست می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران نیز افزود: این مجموعه با قدمتی بالغ بر ۵۰ سال فعالیت از جمله مفاخر اقتصادی و معدنی کشور است.

عبدالملکی با بیان این‌که یکی از بخش های توسعه ای قدرتمند ایران اسلامی حوزه معدن است که باید بیش از پیش حمایت و تقویت شود، گفت: چرا تاکنون علی‌رغم وجود منابع مالی مختلف آن طور که باید از ظرفیت معدنی سنگ آهن مرکزی ایران در شهرستان بافق استان یزد حمایت نشده است.

وی تکمیل زنجیره تولید محصولات معدنی و صنعتی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نباید سرمایه گذاران و تولید کنندگان در حوزه معدنی و صنعتی را درگیر بروکراسی اداری کنند.

وزیر تعاون با بیان این‌که در دولت سیزدهم با هرگونه سنگ اندازی و کم کاری به شدت برخورد می شود، تأکید کرد:‌ تمام مسئولانی که امضا در اختیارشان هستد اگر کم کاری کنند با برخورد انقلابی با آنها رفتار می‌شود.