بسته‌های متنوع اقامتی در حج تمتع سال آینده در نظر گرفته شده است

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد گفت: این طرح در صورت اختصاص سهمیه کامل اعزام زائر به عربستان و با توجه به تعداد ایستگاه‌های پروازی، وضعیت پرواز‌ها و جدول پروازی مورد توافق با کشورمیزبان اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: مدت اقامت زائر در عربستان در پرداخت هزینه به دلیل اجاره موسمی هتل‌های مکه به مقدار کمی تاثیر خواهد داشت.

اکبر رضایی اظهار کرد: مذاکرات با سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی ایران ایر برای ارائه راهکار‌هایی که به کاهش مدت سفر بینجامد، ادامه دارد.

این جلسه با گزارش رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص سفر اخیر هیئت اعزامی به دمشق و مذاکرات انجام شده برای ازسرگیری سفر‌های زیارتی به سوریه ادامه یافت.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین نواب لزوم اصلاح کاستی‌های طرح نوین اعزام به عتبات عالیات را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به آسیب شناسی انجام شده، مشکلات این طرح هرچه سریعتر باید برطرف شود و امکان جذب حداکثری زائران از استان‌های مختلف فراهم گردد.

بسته‌های متنوع اقامتی در حج تمتع سال آینده در نظر گرفته شده است

وی از اینکه دریکی از استان‌ها در قالب این طرح اعزامی صورت نمی‌گیرد انتقاد و با اشاره به فعالیت آزادبر‌ها در این استان‌ها تصریح کرد: رئیس و معاون عتبات سازمان حج و زیارت هرچه سریعتر زمینه اعزام زائران از این استان در قالب طرح نوین اعزام به عتبات را فراهم آورند.