با این راهکارها شارژ لپ‌تاپ دیرتر تمام می‌شود

چیزی که همه ما در مرحله اول باید بدانیم این است که اکنون جنس و ترکیب سازنده همه باتری‌ها یک گوشی و لپ‌تاپ ها از یک نوع است که به لیتیوم یونی معروف است.

کاهش نور صفحه نمایش

کاهش نور صفحه شاید ابتدایی ترین اما اساسی‌ترین روش برای کاهش مصرف باتری به خصوص در مواقع ضروری باشد مواقعی که شما نیاز به استفاده حداکثری از باتری لپ تاپ یا حتی موبایل خود دارید می‌توانید با کاهش نور صفحه به میزان قابل توجهی در مصرف باتری خود صرفه جویی کنید.

تغییر Power settings

در برخی از موارد و برخی از انواع لپ‌تاپ‌ها شما می‌توانید میزان استفاده از هسته‌های پردازنده را کنترل کنید اگر نمی خواهید با لپ تاپ کاری سنگین که نیاز به حداکثر قدرت پردازشی داشته باشد انجام دهید کاری همچون فیلم دیدن یا بازی‌های سبک می‌توانید با تغییر این گزینه از حالت بیشترین استفاده از هسته‌ها به بهینه تا حدی از مصرف باتری جلوگیری کند.

استفاده از اینترنت و بلوتوث

اینترنت و بلوتوث را می‌توان قاتل باتری نامید. برای اینکه نگذاریم این دو باتری ما را در شرایطی ضروری مصرف کنند می‌توانیم به جای استفاده از هدفون‌های بلندگوهای بلوتوثی از نوع سیمی آنها استفاده کنیم یا در مواقعی که نیاز به اینترنت نداریم آن را خاموش کنیم.

استفاده از برق مستقیم شهری

با این راهکارها شارژ لپ‌تاپ دیرتر تمام می‌شود

لپ تاپ‌های جدید به دلیل اینکه تلاش می‌کنند به صورت حداکثر باریک یا اسلیم باشند، از باتری با ظرفیت‌های پایین تری استفاده می‌کنند برای همین هم می‌توانید با انتخاب گزینه اتصال به برق شهری در نرم افزار و همچنین اتصال دستگاه خود به برق مستقیم شهری در مواقعی که نیاز به استفاده از باتری نیست از حداکثر قدرت لپ تاپ خود استفاده کنید.