ترافیک فوق سنگین در محور هراز/ بارش برف و تگرگ در ارتفاعات محورهای شرقی پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه ، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و با تراکم بالای خودرو همراه است و بارش ۷ تا ۱۰ سانتیمتری برف تردد را در این محور کند کرده است.

وی با بیان اینکه برف به سرعت توسط عوامل راهداری از سطح محور پاکسازی شده، گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و بارش برف و تگرگ در ارتفاعات این محور باعث کندی عبور و مرور شده است.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان بارش باران در این محور کندی عبور و مرور را به همراه داشته است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان قبل از شروع مسافرت با اطلاعات کافی از وضعیت جوی و ترافیکی اقدام به آغاز سفر کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

کهریزی اذعان کرد: رانندگان هر دو ساعت یکبار با توقف در محل های مجاز اقدام به تجدید قوا و استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا با تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی مواجه نشوند.