فرصتی عالی برای ارتباط با طبیعت و تماشای زیبایی‌ها

طبیعت به اندازه‌ای زیبایی و جذابیت دارد که بدون شک تمامی افراد از سلیقه‌های گوناگون، دوستدار آن هستند. رمز و راز اصلی علاقمندی به طبیعت در آرامشی است که به انسان‌ها هدیه می‌دهد. کشور ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، پر شده از زیبایی‌های طبیعت که نباید از آن گذشت. با این حال برخی از جاذبه‌های طبیعی در بعضی از نقاط کشور چشمگیرتر بوده و توانسته‌اند گردشگران و مسافران زیادی را در ایام مختلف سال به سمت خود جذب کنند. پس بازدید از آن‌ها به تمامی افراد به ویژه آن‌هایی که به دنبال فرصتی عالی برای ارتباط با طبیعت و تماشای زیبایی‌های آن هستند توصیه می‌شود. اگر شما هم از جمله این افراد هستید با ما همراه باشید.

تجربه‌ای از آرامش و آسایش در طبیعت با اجاره کلبه

غوغای زندگی شهرنشینی باعث شده تا بسیاری از افراد از آرامش خاطر دور شوند و آسایش آن‌ها نیز تحت الشعاع عدم آرامش قرار بگیرد. به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال فرصت و امکانی هستند تا آرامش از دست رفته را به ذهن و جسم خود بازگردانند. یکی از بهترین این راهکارها سیر و سفر و طبیعت گردی است.

دامان طبیعت همواره پذیرای انسان‌هایی است که به هر دلیل آرامش خود را از دست داده‌اند. برای به دست آوردن جان تازه و روح و روانی صیقل داده شده در هنگام سفر باید در اقامتگاهی ساکن شده و این چند روز اقامت خود را در آن سپری نمایید که از هر جهت پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های شما باشد.

شاید تاکنون به هتل‌های زیادی سر زده و یا سکونت چند روزه در یک اقامتگاه بوم گردی را امتحان کرده باشید که هر کدام صفا و لذت خاص خود را دارند. با این حال بهتر است برای یک بار هم که شده تجربه‌ای از آرامش و آسایش در طبیعت را با اجاره یک کلبه دوست داشتنی چوبی و جنگلی برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

در این صورت نه تنها از جذابیت‌های طبیعت اطراف خود بهره‌مند خواهید شد بلکه آرامش و سکوتی را تجربه خواهید کرد که تاکنون آن را از نزدیک لمس نکرده‌اید. با سکونت در چنین اقامتگاهی هوای پاکیزه استنشاق خواهید کرد و از آلودگی هوا، دود و دم، سرب، سر و صدا و...‌ دور خواهید ماند.

این مکان در اطراف تهران برای شما آرامش را به ارمغان می‌آورد

02

بیشتر افراد تهران را با سر و صدا و شلوغی‌های آن می‌شناسند. در حالی که ویژگی‌های این کلان شهر به شلوغی و سر و صدا و...‌ خلاصه نمی‌شود. اطراف تهران پر شده از مکان‌هایی که هر کدام می‌توانند آرامش زیادی را به شما هدیه دهند.

برخی از مهمترین این مکان‌ها عبارتند از: دشت لار، افجه، سد لتیان، دشت آزو، برغان، آبشار شاهان دشت، شهرستانک، پل و آبشار ورسک و.....

با این وجود اگر به دنبال یک مکان دنج و تماشایی برای استراحت یک روزه در اطراف تهران هستید می‌توانید به دشت زیبا و سرسبز لار سر بزنید. دشتی زیبا که در دامنه قله دماوند جای گرفته و شقایق‌هایی زیبا در اواخر فصل بهار در آن می‌رویند.

برخورداری از طبیعت بکر و دلنواز، آب و هوای دلپذیر و مطبوع، کوه‌ها و قله‌های مرتفع، رودها و چشمه‌ها، پوشش گیاهی و جانوری و.... باعث شده تا دشت لار محلی مناسب برای دوست داران طبیعت و گردشگرانی باشد که از نقاط مختلف کشور به آن سفر می‌کنند.

پیش از اقدام به سفر نیز به اجاره روزانه خانه در تهران دست می‌زنند تا خیالی آسوده بابت مکان مناسب استراحت و اقامت خود داشته باشند. اجاره سوئیت در تهران همچنین باعث می‌شود تا دسترسی شما به جاهای دیدنی متنوع اطراف این کلانشهر آسوده‌تر باشد.

تفریحی ناب در طبیعت بکر شمال با اجاره ویلا در شمال

03

طبیعت شمال جذابیت‌های منحصر به فردی دارد. به همین دلیل هم ایرانیان در هر فرصتی به این جاذبه‌ها سر می‌زنند. جاهای دیدنی و تفریحی در شمال کشور به یک یا دو منطقه خاص ختم و خلاصه نمی‌شود. در حقیقت تمامی خطه شمال را می‌توان بهترین جاهای دیدنی در کشور ایران به شمار آورد.

با این حال برخی از جاذبه‌های شمالی، زبانزد بوده و از دیدگاه مسافران و گردشگران نسبت به دیگر نقاط مزایا و برتری‌هایی دارند. از جمله این مناطق می‌توان به روستای جواهرده اشاره کرد و یا دریاچه الیمانات را نام برد. جنگل نور، متل قو، آبشار شیطان کوه و...‌ تنها تعداد بسیار اندکی از نقاط دیدنی و جاذبه‌های خطه سرسبز شمال ایران هستند.

اگر تمایل دارید لذت تفریحی ناب در طبیعت بکر شمال را تجربه کنید بهتر است پیش از اقدام به سفر به هر کدام از این مناطق زیبا، اقامتگاه مناسبی را برای سکونت خود در نظر بگیرید. سپس سفرتان را آغاز کنید. در این صورت و در طول مسافرت هیچ دغدغه‌ای ذهن و خاطر شما را آزرده نخواهد ساخت.

چراکه اطمینان دارید پس از رسیدن، محل سکونت چند روزه شما آماده و مهیا خواهد بود. ویلا در شمال آماده پذیرایی از تمامی گردشگران و طبیعت دوستانی است که به این ناحیه سفر می‌کنند. برای رزرو و اجاره اقامتگاه مناسب می‌توانید از طریق سایت شب اقدام کنید.