چالش های اجاره اقامتگاه در شهرهای شلوغ و پر مسافر

اجاره اقامتگاه، همواره یکی از مهم‌ ترین و پرهزینه‌ ترین بخش‌ های سفر است. به ‌همین دلیل اگر می‌خواهید یک سفر راحت و کم ‌هزینه را تجربه کنید، باید با بهترین روش برای اجاره اقامتگاه آشنایی داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مسیر برای اجاره ویلا در شمال یا دیگر مناطق و شهر‌های ایران را به شما نشان دهیم؛ تا بتوانید سفری خاطره‌انگیز، راحت و کم ‌هزینه را تجربه کنید.

چالش‌ها و دردسرها برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب همیشه و در هر سفری همراه ماست. حالا اگر قرار باشد یک روستا یا شهر توریستی را به عنوان مقصد سفرمان انتخاب کنیم با چالش‌های بیشتری هم روبرو خواهیم شد.

رزرو آنلاین راهی امن و آسان برای اجاره اقامتگاه

یکی از مزایای مدرنیته این است که امروزه تقریبا تمامی کارها را می‌ توان به‌ صورت آنلاین انجام داد. رزرو و اجاره اقامتگاه هم یکی از آن کارهایی است که می توان به صورت آنلاین انجام داد و سفری آسان تر و بدون دغدغه را تجربه کرد. شما تنها با یک سرچ ساده می‌توانید چندین وبسایت فعال در این زمینه را پیدا کرده و از طریق آن‌ها برای اجاره اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنید. به طور مثال این روزها که سفرها آزاد شده و بسیاری مجبورند برای انجام کارهایشان به پایتخت سفر کنند، اجاره روزانه خانه در تهران تقاضای زیادی دارد. اگر قرار باشد این کار را به هنگام رسیدن به تهران موکول کنید قطعا زمان زیادی را از دست می دهید در حالی که می توانید خیلی راحت و در مدت کوتاهی این کار را تنها با چند کلیک انجام دهید.

راه حل سامانه های رزرو آنلاین چیست؟

این استارتاپ ها با ساخت یک بازی دو سر بُرد، در مرحله اول یک درآمد پایدار برای صاحبان ملک ایجاد کردند و در مرحله دوم توانستند هزینه های اقامت را تا حدودی کاهش دهند. امروزه خانه ها یا فضاهای خالی بسیاری وجود دارد که هیچ استفاده ای از آن ها نمی شود، سامانه های رزرو آنلاین با وصل کردن صاحبان این خانه ها به مسافرانی که به دنبال محل اقامت می گردند درواقع به هر دو گروه کمک می کنند. بنابراین با این شیوه هم صاحب خانه یک درآمد جدید برای خود ایجاد می کند و هم مسافر علاوه بر هتل یا پارک یک انتخاب عالی دیگر نیز پیش روی خود دارد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای رزرو و اجاره اقامتگاه هزینه های گزافی که دلالان از شما می خواهند را بپردازید.

مزیت های رزرو آنلاین

  1. صرفه جویی در هزینه

 

چالش های اجاره اقامتگاه در شهرهای شلوغ و پر مسافر

حتما می دانید که بخش زیادی از هزینه های سفر به اجاره اقامتگاه اختصاص پیدا می کند. به خصوص اگر قرار باشد این کار به صورت حضوری و با دخالت دلالان انجام شود.

برخی افراد همچنان بر این باورند که روش های سنتی در هر موردی ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند. اما این تصوری اشتباه است. استفاده از خدمات رزرو آنلاین در سفرها، مخصوصا سفر به مقاصد توریستی مثل کردان و اجاره ویلا در کردان پیش از سفر نه‌ تنها هزینه ‌های شما را زیاد نمی‌کند، بلکه گاهی تخفیف ‌هایی در سایت ها قرار می گیرد که می‌تواند هزینه‌های اقامتتان را تا حد زیادی کاهش دهد.

علاوه بر این از آنجایی که پلتفرم های آنلاین طبق قوانین مشخص و با نرخ نامه های معینی کار می کنند، معمولا اقامتگاه های موجود در سایت ها نرخ های قابل قبول و معقولی دارند. قرار نیست از نظر مالی به شما فشاری وارد شود.  در ضمن لازم نیست از بابت اخاذی ها و کلاهبرداری هایی که رایج شده نگران باشید. هزینه ای که شما بابت اجاره بها پرداخت می کنید، تا زمانی که شما اقامتگاهتان را از میزبان تحویل نگیرید در حساب لیدوماتریپ می ماند تا درصورت بروز هرگونه مشکلی همان مبلغ به حسابتان بازگردد.

  1. صرفه جویی در زمان

فرض کنید امکان رزرو آنلاین وجود نداشت. شما باید قبل از سفر تایمی را برای اجاره اقامتگاه در نظر می گرفتید و به این ترتیب بخشی از زمان سفرتان صرف پیدا کردن و اجاره اقامتگاه می‌شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی این امکان برای مسافران فراهم شد که بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت زیاد و مراجعه به افراد و مراکز متعدد، در منزل و از طریق پلتفرم های رزرو آنلاین، اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و با سرعت بیشتری رزرو و اجاره انواع اقامتگاه را انجام دهید.

  1. سایت های رزرو آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس شما هستند.

شما برای رزرو آنلاین اقامتگاه نیازی نیست در ساعات خاصی به سایت ها مراجعه کنید و می توانید هر زمان که فرصت کردید سری به سایت بزنید و رزروتان را انجام دهید. این سایت‌ها ساعت کاری ندارند و در 24 ساعت روز آماده خدمات‌رسانی به شما هستند. علاوه بر این با انتخاب سایت های می‌توانید از پشتیبانی تمام وقت هم برخوردار ‌شوید. با این حساب جای نگرانی نیست. در سفرتان به رامسر که یکی از پر طرفدارترین شهرها در بین مسافران است، چنانچه در هر مرحله از رزرو و یا اجاره ویلا در رامسر به مشکلی بر بخورید تیم پشتیبانی در کوتاه ترین زمان به مشکل شما رسیدگی می کند.

  1. گزینه های پیش روی شما برای انتخاب زیاد است.

در روش حضوری برای اجاره اقامتگاه نهایتا در گزینه دهم باید دست به انتخاب بزنید چون هم کار خسته‌کننده‌ای است و هم وقت سفرتان از دست می‌رود. در روش آنلاین با مراجعه به صفحه هر یک از پلتفرم های رزرو آنلاین، مثل وبسایت لیدوماتریپ، در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی اقامتگاه در انواع مختلف (ویلا، سوئیت، آپارتمان، هتل، هتل آپارتمان، اجاره اقامتگاه بوم گردی) پیش روی شما قرار می گیرد و شما می توانید با مشاهده عکس اقامتگاه ها و مطالعه ی اطلاعات کامل و مقایسه امکانات، خدمات و قیمت های آن ها با یکدیگر و همچنین خواندن نظرات مسافران قبلی، مناسب ترین اقامتگاه را انتخاب و رزرو کنید.

  1. در روش آنلاین امکان کنسلی و تغییر تاریخ رزرو وجود دارد.

اگر سفرتان به هر دلیلی کنسل شود و یا تاریخ سفر تغییر پیدا کند. یا اگر اقامتگاهی که اجاره کردید مشکلی داشته باشد و بخواهید محل اقامتتان را تغییر دهید، می توانید سری به صفحه قوانین سایت بزنید و طبق همان قوانین برای کنسلی و یا تغییر رزروتان اقدام کنید. تیم پشتیبان هم در کمترین زمان کنسلی را پیگیری کرده و مبلغی که بابت اجاره‌ بها پرداخت کرده بودید را با توجه به قوانین کنسلی به حسابتان واریز می‌کنند تا بتوانید اجاره ویلا در نوشهر را برای یک اقامتگاه دیگر امتحان کنید.

لیدوماتریپ،راهی مطمئن برای رزرو آنلاین اقامتگاه

چالش های اجاره اقامتگاه در شهرهای شلوغ و پر مسافر

 

وبسایت گردشگری لیدوماتریپ بیش از 7 هزار اقامتگاه را در بیش از 500 شهر و روستای ایران پوشش داده است. شما می توانید برای سفر به دور ترین روستاها و یا کلان شهرها مراجعه کنید. تنوع در انواع اقامتگاه، بازه قیمتی از ارزان تا لوکس و گران، استفاده آسان و سریع، ابزار و فیلترهای جستجو قوی برای سهولت کار و پشتیبانی تمام وقت توسط تیم با اخلاق و باحوصله ی لیدوما، آرامش خاطری را برای کاربرانش ایجاد کرده تا با اطمینان و اعتماد برای تمام سفرهایشان به لیدوماتریپ مراجعه کنند.