تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه 30 آبان صحت دارد؟

هوای اصفهان با میانگین ۱۱۸ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. حالا سوال بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۳۰ آبان تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا سه شنبه ۳۰ آبان مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان فردا ۳۰ آبان باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

وضعیت آلودگی هوای اصفهان

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و نهم آبان با میانگین ۱۱۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه با میانگین ۱۱۸ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۷۹، خیابان احمدآباد با ۸۳، خیابان پروین اعتصامی با ۷۲، خیابان‌های زینبیه و رودکی با ۹۰، سپاهان شهر با ۶۲، خیابان فرشادی با ۷۴ و کردآباد با ۶۷ AQI در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوا در ایستگاه پارک زمزم با ۱۶۴، دانشگاه صنعتی با ۱۷۵، رهنان با ۱۷۳، بولوار کاوه با ۱۵۹، خیابان میرزا طاهر با ۱۵۷ و ولدان با ۱۷۴ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و میدان انقلاب با ۱۱۲ و بزرگراه خرازی با ۱۳۷ و فیض با ۱۰۴ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس شمال سیستان و بلوچستان