جزئیات تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ به تفکیک استانها

تعطیلی مدارس ۲۶ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بارش برف از این پایگاه خبری پیگیری کنید.

ایا سه شنبه ۲۶ دی مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز سه شنبه (۲۶ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار براین شد که برای تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود.

وحیدی وزیر کشور در مصاحبه جدید در مورد تعطیلی مدارس گفت: مدارس نباید به هیچ وجه تعطیل شود. در قضیه کرونا از تعطیلی مدارس به شدت ضربه خوردیم. اما با توجه به تداوم بارش برف یک متری در برخی شهرها احتمال تعطیلی مدارس در شهرهای کوهستانی و سردسیر وجود دارد. زیرا تردد و عبور و مرور در سطح شهر با وضعیت یخبندان و بارش برف برای کودکان و بچه ها با مشکلاتی همراه است. از این رو احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه ۲۶ دی ماه در شهرهای کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، تهران، البرز، مرکزی، و قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قم، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، گیلان، مازندران گلستان پیش‌بینی می‌شود.

نحوه فعالیت مدارس استان قم فردا ۲۶ دی

روز گذشته با توجه به برودت دما و وارونگی هوا برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، کلیه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی استان قم بصورت غیرحضوری برگزار شد اما هنوز درباره تعطیلی مدارس این شهرها در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه تصمیم گیری نشده است.

تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

طبق اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی تعطیلی مدارس اردبیل در روز سه شنبه ۲۶ دی تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما خواهد رسید. با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی تعطیلی نوبت صبح و عصر این مناطق دور از انتظار نخواهد بود

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز و ارومیه ۲۶ دی ۱۴۰۲

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا، ورزقان ، هریس و اسکو مدارس شهری و روستایی این مناطق روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد.

تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی همدان و قم ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲

به علت برودت هوا و وزش باد شدید، از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی همدان و قم تا ساعاتی دیگر مطلع شوید:

نحوه فعالیت مدارس تهران در روز سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ و آیا تعطیل است

با کاهش بارش برف و یخبندان و جو پایدار در تهران و کرج و فیروزکوه و آبعلی و طالقان احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ تقریبا صفر است. با وضعیت موجود تا لحظاتی دیگر خبرهای تعطیلی مدارس تهران و کرج و البرز به اطلاع شما می رسد.

آیا فردا سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲۴ دی وجود دارد اما فعلا خبر جدید و رسمی تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش و مسئولان این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس ۲۶ دی ۱۴۰۲ گیلان و مازندران

با توجه فعالیت سامانه بارشی مخصوصا برف سنگین و یخبندان در استان های شمالی تعطیلی مدارس گیلان و مازندران در روز سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهرها دایر است

 
وضعیت تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

با ورود سامانه بارشی به شرق کشور احتمال تعطیلی مدارس مشهد برای فردا ۲۶ دی ماه وجود دارد. فعلا تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهر فردا (سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲) تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

هواشناسی از بارش برف و باران و وزش باد شدید در اکثر نقاط کشور بویژه مناطق شمالی و غربی تا اواسط هفته جاری خبر داد. سامانه بارشی امروز و فردا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.