تاریخ ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی بهمن ۱۴۰۲

جزییات زمان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی و مجازی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

براساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) انجام شده و ظرفیت آنها تکمیل نشده، مرحله تکمیل ظرفیت برای پذیرش نوبت بهمن ماه انجام شود.

تاریخ ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی بهمن ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در این مرحله می توانند برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۸ بهمن تا روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش این دوره از امروز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.

متاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.