آیا مدارس همدان شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس همدان فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس همدان شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا اعلام نشده است. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی پایداری نسبی وضعیت جوی، دمای روزانه هوا در بیشتر نقاط استان تا چند روز آینده بین چهار تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

محمدحسن باقری‌شکیب روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: وضعیت آب وهوایی استان همدان طی چند روز آینده پایدار است و همین پایداری موجب افزایش دمای هوا می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه روند افزایشی دما تا پنج روز آینده در استان ادامه دارد افزود: از امروز با افزایش چهار درجه ای، میزان دمای کمینه و بیشینه استان افزایش می‌یابد و طی ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه شاهد افزایش ابر در آسمان استان خواهیم بود.

تعطیلی مدارس پردیس

باقری شکیب گفت: به دلیل پایداری جو، طی امروز و فردا افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق شهری و صنعتی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: اسدآباد و قهاوند با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و رزن و بهار با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و پنج درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.