تعطیلی مدارس البرز و کرج فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲؟

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی بارش‌های پراکنده برف و در نیمه جنوبی استان آلودگی هوا و احتمال بارش باران خفیف خبر داد.

آرش بهاروند احمدی مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج ضعیف و ناپایدار از منطقه و استان البرز است.

وی افزود: به موجب آن به ویژه در ارتفاعات مه آلودگی و بارش‌های پراکنده برف و در نیمه جنوبی استان آلودگی هوا و احتمال بارش باران خفیف مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز دوشنبه آسمان قسمتی تا ابری همراه با مه رقیق، غبار محلی و بعضی ساعات بارش پراکنده باران و برف است.

بهاروند احمدی گفت: برای فردا سه شنبه نیز آسمانی قسمتی تا ابری همراه با مه رقیق، غبار محلی، احتمال بارش پراکنده و کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی در تمام مسیرهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

علی زندی‌فر با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی با ورود سامانه بارشی به استان البرز شاهد بارش باران و برف در بیشتر مناطق طی امروز و فردا هستیم، گفت: بارش‌ها در ارتفاعات استان به شکل برف و در سایر مناطق به صورت باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در حال حاضر در راه‌های مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: علی رغم تمهیدات اتخاذ شده، به تمامی کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود ضمن صرف نظر از سفرهای غیرضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن شوند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند.

تعطیلی مدارس البرز و کرج فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲؟

زندی فر با اشاره به اینکه در نهایت هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند، از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.