مدارس فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟

آیا مدارس تهران ، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟ 

تعطیلی مدارس کرمان فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کرمان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس هرمزگان یکشنبه ۲ اردیبهشت فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان هرمزگان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

ایران در انتظار گرد و خاک شدید

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

سازمان هواشناسی امروز برای بیشتر استان‌های کشور از ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد و از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه و آغاز بارش‌ها در غالب مناطق کشور به جز نوار شرقی خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه یکم اردیبهشت) در اردبیل، نیمه شرقی و شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی و جنوبی شامل برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق فارس، نیمه غربی یزد، غرب و نیمه جنوبی کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

شدت بارش‌ها امروز در ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شمال‌شرق فارس پیش‌بینی شده است.

فردا (یکشنبه ۲ اردیبهشت) در شمال‌شرق فارس، کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات یزد به تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی در غالب مناطق کشور به جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید، رخ خواهد داد.

روز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) از میزان بارش در شمال غرب و غرب کاسته می‌شود و گستره بارندگی به بقیه مناطق کشور کشیده خواهد شد.

طی پنج روز آینده در مناطق مستعد رگبار تگرگ و در مناطقی که بارشی رخ نخواهد داد، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و کمی ابری و از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد است.