پاتک پلیس به سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ شهریار بشتام، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده خیابان های گاندی، کریمخان، آفریقا، ونک، ملاصدرا، ولیعصر(عج) و اطراف آن از شناسایی و بازداشت ۱۲ لوازم داخلی خودرو در این محدوده خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان محدوده های فوق در خصوص برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو، ماموران کلانتری های زیرمجموعه این سرکلانتری اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور در این محدوده کردند.

سرهنگ بشتام افزود: در این طرح که تا بامداد امروز ادامه داشت کلیه ماموران گشت های انتظامی کلانتری مذکور اقدام به اجرای طرح برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو کردند که متعاقب آن، ۱۲ تن از سارقان حرفه ای لوازم داخلی خودرو که با اقدامات خود باعثسلب آسایش شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران این کلانتری با تحت نظر گرفتن محله های جرم خیز و مکان هایی که احتمال سرقت لوازم داخلی خودرو در آنجا می رفت در هنگام گشتزنی موفق شدند این سارقان را که در حال سرقت از خودروهای پارک شده در کنار خیابان بودند، شناسایی کرده و دستگیر کنند.

بشتام اضافه کرد: متهمان که "مهدي"، "عبدالله"، "حسين"، "مهران"، "محمد"، "حسام"، "ماهان"، "عليرضا"، "سهيل"، "مظاهر"، "جليل" و "امير" نام داشتند در جريان بازجويي هاي انجام شده در کلانتري به جرايم خود اعتراف و از ميان وسايل آنها تعدادي لوازم مسروقه خودرو کشف و ضبط شد که پس از هماهنگي و صورتجلسه از مالکان خودروهاي مورد دستبرد واقع شده دعوت شد تا در صورت شناسايي اموال خود به کلانتري اطلاع دهند.