انتقاد شاکری از عضو اصلاح‌طلب شورا

به گزارشافکارنیوز،مجتبی شاکری در جریان یکصد و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: بنده به سهم خودم روز کارگر و روز معلم را به همه بزرگواران تبریک عرض می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به مصاحبه انجام شده از سوی یک از اعضای اصلاح‌طلب شورا با یکی از رسانه‌ها بیان داشت: متاسفانه در این مصاحبه این عضو از شورا تعبیر سخیف و زشتی را در مورد شورای شهر انجام داده است.

وی ادامه داد: آنچه در مورد شورای شهر و چه در زمان مدیریت آقای مسجد جامعی و چه در زمان فعلی(چمران) وجود دارد مشخص است و در همان زمان نیز مصوبات و تعیین بودجه شهرداری وجود داشت و در واقع تفاوتی با دوره فعلی نداشته است.

شاکری گفت: در همان زمان و در زمان آقای مسجد جامعی کمیسیون‌ها شکل گرفتند و برنامه‌ها در کمیسیون‌ها جاری بود و هم‌اکنون نیز کمیسیون‌های اشاره شده با همان شکل و شمایل فعالیت خود را ادامه می‌دهند و این تعجب است که این عضو از شورای شهر تعبیر سخیف و زشتی را در مورد شورا به کار برده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: طراحی این مسائل به دلیل نزدیک شدن انتخابات رئیس شورای شهر و برخی‌ها بنا دارند فضا را آلوده کنند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های آقایان مسجد جامعی و چمران گفت: هر دوی این عزیزان از سرمایه‌های ما محسوب می‌شوند و در واقع تغییر در ریاست و شورای شهر تهران و حضور مجدد آقای چمران به موضوعات متعددی از جمله وضعیت مالی در زمان آقای مسجد جامعی و نوع هزینه‌ها مربوط می‌شود.

شاکری در ادامه با انتقاد مجدد از عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در خصوص به کار بردن این کلمه که عقل شورا به اندازه طفل ۶ ماهه هم نیست گفت: این تعبیر زشت و سخیفی است.

شاکری سپس به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اشاره کرد و گفت: این بچه‌های انقلاب هستند ولی معنای آن نیست که هر کاری بکنند درست باشد ضمن اینکه ما در مذاکرات ژنو و لوزان وا دادیم و نگرانی‌ها بالا و جدی است و ما نیز در این خصوص نگران هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه از سیاست شورای شهر تهران درخواست که از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای دعوت و آنها گزارشی از روند مذاکرات به شورای شهر ارائه کنند.

پس از صحبتهای شاکری چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: انشالله به زودی تیم مذاکره هستهای در جلسه شورای شهر حاضر خواهند شد.