آیین نکوداشت سیداحمد حسینی عضو هیأت علمی گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی عصر امروز با حضور احمد دلبری مدیرکل بهزیستی استان تهران، سیدحسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، پناهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و جمعی از اساتید و دانشگاهیان در سالن اجتماعات بهزیستی استان تهران، برگزار شد.

سیدحسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن اشاره به خدمات ارزشمند سید احمد حسینی طی نیم قرن به جامعه مددکاری، گفت: وی از اساتید و پیشکسوتان حوزه مددکاری اجتماعی است و خدمات متعددی را طی این سال‌ها ارائه کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در موضوعات اجتماعی از ظرفیت و پتانسیل اساتید و نخبگان استفاده شود.

احمد دلبری مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران نیز با اشاره به اینکه خدمات ارزشمند اساتید و کارشناسان در حوزه اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: سیداحمد حسینی نیز از اساتیدی است که طی 50 سال خدمات ارزشمندی را در حوزه اجتماعی ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم با استفاده از تجارب بزرگان و اساتید در حوزه اجتماعی گام‌های مؤثری را در کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

دلبری با اشاره به آمادگی سازمان بهزیستی استان تهران جهت استفاده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات اساتید و کارشناسان و پیشکسوتان در مباحث اجتماعی، تصریح کرد: حذف آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران نسبت به سایر شهرها بیش‌تر است و ما می‌توانیم از فرصت به‌دست‌آمده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.

به گزارش فارس، در ادامه آیین نکوداشت سیداحمد حسینی عضو هیأت علمی گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه عالم طباطبایی، از تمبر یادبود این پیشکسوت حوزه اجتماعی رونمایی شد.

در پایان این مراسم نیز نشان سلامت اجتماعی به سیداحمد حسینی از اساتید پیشکسوت حوزه اجتماعی اهدا شد.