برخورد اتوبوس با موتورسیکلت یک کشته بر جاگذاشت

در ساعت 19:11 دقیقه شب گذشته حادثه تصادف در کیلومتر 12 جاده مخصوص به سمت کرج به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک اتوبوس شهری با موتورسیکلتی که دو راکب داشت تصادف کرده که یکی از راکبان این موتورسیکلت به زیر چرخ‌های اتوبوس رفته بود و دیگری به گوشه‌ای از جاده پرتاب شده بود و از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی بود.

آتش‌نشانان توانستند راکب 29 ساله‌ای که در زیر چرخ‌های اتوبوس گرفتار شده بود را خارج و تحویل اورژانس دهند که متأسفانه مشخص شد جان خود را از دست داده است. عملیات این حادثه در ساعت 19:50 دقیقه به پایان رسید.

در ادامه حوادث رانندگی شب گذشته در ساعت 21:22 دقیقه حادثه تصادف در جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شده بود.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید با 5 نفر سرنشین با یک تریلر برخورد کرده و خودروی پراید به زیر تریلر رفته بود. 5 نفر از سرنشینان این خودرو محبوس شده بودند که آتش‌نشانان با برش قطعات خودرو توانستند این افراد را خارج کنند که مشخص شد راننده 50 ساله جان خود را از دست داده و 2 زن و 2 مرد نیز که دچار آسیب‌دیدگی شده بودند به مراکز درمانی منتقل شدند و نهایتاً در ساعت 21:55 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.