بدهی 20 میلیاردی دولت برای پرداخت بیمه بیکاری

معاون وزیر کار خبر داد سید علی‌اکبر طاهایی عصر امروز در نشست با شرکای اجتماعی در استان کرمانشاه اظهار کرد: دولت 20 میلیارد تومان در حوزه پرداخت حق بیمه بیکاری بدهکار است.

طاهایی با بیان اینکه دولت یازدهم حوزه تعاون را مورد تاکید قرار داده، تصریح کرد: کارگران باید از طریق آموزش‌های مهارتی و فنی بر کارایی خویش بیافزایند و هم‌گام با پیشرفت‌های تکنولوژیکی روز پیش بروند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی موجود باید حفظ شوند، خاطرنشان کرد: طی یک‌سال و چند ماه آتی اتفاقات مثبت و امیدوارکننده‌ای رخ خواهد داد.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هیچ تحولی در هیچ کدام از دولت‌ها در وضعیت بانکی کشور انجام نگرفته است.

این مسئول به پیگیری سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با تفکر تند داعشی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و تنها با اعتدال می‌توان اقدامات مثبتی انجام داد.

وی ورود افراد به‌عنوان نماینده تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: افراد می‌توانند بدون استفاده از عنوان تشکل می‌توانند به انتخابات ورود پیدا کنند و البته تشکل کار و کارگری به‌دلیل ماهیت سیاسی که از گذشته داشته مشکلی ندارد.