دانش آموزان مدرسه استثنایی نیکان و کوثر شهرک معلم کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون در سرمای پاییز و زمستان با شال و کلاه در کلاس حاضر می شوند و سرمای زمستانی باعث شده است دانش آموزان این مدرسه که وضعیتی متفاوت با دانش آموزان معمولی دارند غیبت از کلاس درس را به حضور در محیط سرد و آزار دهنده را ترجیح دهند.

مشکل ریشه ای شوفاژ مدرسه استثنایی نیکان از سال 86 تا کنون با رسیدگی های سطحی به صورت مقطعی حل شده و البته بعد از گذشت چند روز مجددا بروز می کند.

یکی از والدین دانش آموزان این مدرسه گفت: این مشکل در سال 86 و با اعتراض اولیای دانش آموزان به تعطیلی دو هفته ای انجامید. ظاهرا اعتبار 20 میلیونی در آن سال برای حل ریشه ای موضوع در نظر گرفته شده که به صورت کامل محقق نشده است.

بی اطلاعی استانداری کرمانشاه و قول پیگیری

مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز  با اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت: تاکنون گزارشی در خصوص این مدرسه به دست ما نرسیده است.

مجتبی قبادی اعلام کرد که تا پایان وقت اداری امروز موضوع را پیگیری کرده و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

اطلاعات قدیمی مسئول مربوطه در آموزش و پرورش

همچنین مسئول اداره دانش آموزان استثنایی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز گفت: مدرسه استثنایی نیکان از سیستم گرمایشی برخوردار است و تنها مشکل فنی در سیستم گرمایشی وجود داشت که پس از ابلاغ مرتفع گردید و اکنون مشکلی ندارد.

گفتنی است بر اساس اعلام برخی از اولیای این مدرسه اطلاعات مدیر دانش آموزان استثنایی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه مربوط به دو هفته گذشته است که سیستم گرمایشی مدرسه به مدت چند ساعت راه اندازی شده و باز هم به دلیل ریشه ای بودن خرابی سیستم قطع، و از دو هفته گذشته تا کنون غیر فعال است.