در حالی که آمریکایی‌ها بخاطر حملات تروریستی در پاریس و همچنین شهر سن برناردینو در ایالت کالیفرنیا در حال لرزیدن به خود هستند؛ این بار نوشتن یک کلمه عربی بر روی تخته توسط یک معلم مسیحی آنها را ترساند.

 
 
زمانی که شریل لاپورته معلم مدرسه‌ای در ایالت ویرجینیا کلمه عربی "الشهادة" را بر روی تخته کلاسش می‌نوشت؛ هرگز گمان نمی‌کرد که باعث وحشت شدید والدین دانش‌آموزان و ارسال ایمیل‌ها و پست‌هایی تقبیح کننده در شبکه‌های اجتماعی شود.
 
 
به نوشته خبرگزاری آسوشیتد پرس (associated press) چندهزار ایمیل و پست تهدید آمیزی که علیه مسئولین این مدرسه در آگوستا کانتی ایالت ویرجینیا ارسال شده منجر به گماشتن نیروهای امنیتی برای محافظت از مدیر مدرسه و لاپورته شد.
 
 
والدین دانش آموزان در حالی که خود را مسیحیان معتقد خیال می‌کنند؛ ادعا کردند که این معلم با این کار قصد داشت تا مسیحیت را به حاشیه ببرد! این در حالی است که مسئولین مدرسه اعلام داشته‌اند هدف از نوشتن این کلمه، نشان دادن سختی زبان عربی است.
 
 
در هر حال هدف از نوشتن همین یک کلمه هر چه بود؛ اعتراضات بی‌پایه و اساس والدین جاهل آمریکایی نشان می‌دهد که تا چه مقدار تعصبات ضد اسلامی در ایالات متحده افزایش یافته و استکبار جهانی تا چه حد در افزایش اسلام هراسی در غرب موفق بوده است.