حذف هزینه‌های غیرضروری در بودجه 95 قطعی است/ تصویب نهایی بودجه بر اساس سیاست‌های ابلاغی شورا

گروه اجتماعی- علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار افکارخبر با تاکید بر این که پیش از تدوین بودجه 95 سیاست های بودجه ای را به مدیریت شهری ابلاغ کرده ایم، عنوان کرد: در این سیاست ها عنوان کرده ایم که اولویت برای شورای شهر تهران توسعه خطوط مترو است.

وی با تاکید بر این که در بودجه بندی سال آینده قطعا بودجه های غیر ضروری و زائد حذف می شود، گفت:  با مشاهده تبصره های بودجه سال آینده قطعا سایر سیاست های توسعه حمل و نقلی در کلانشهر ها که توسط دولت ارایه و اجرا می شود از جمله انتشار اوراق مشارکت بدین منظور در نظر گرفته خواهد شد.

رییس کمیسوین برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با ابراز امیدواری نسبت به این که شهرداری  تهران در تدوین بودجه اولویت های مد نظر شورا را لحاظ کرده باشد، خاطرنشان کرد:  بودجه در اختیار کمیسیون‌های مختلف شورای شهر تهران قرار گرفته است. پس از بررسی در کمیسیون ها، لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که موار مد نظر شورا در تدوین بودجه لحاظ نشده باشد اعضا در روند تصویب آن این امر را عملی می کند. لذا بودجه نهایی بر اساس سیاست های ابلاغی شورا به شهرداری است.

دبیر در پایان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌‌‌شود تا پایان بهمن ماه بررسی بودجه سال آتی در شورای شهر به پایان برسد.