محسن ولیئی، با اشاره به برگزاری فروشگاه‌ نوروزی در طی سال‌های گذشته در تهران،‌ اظهار داشت: این کار هر ساله به مناسبت فرا رسیدن سال نو توسط مسئولان کمیته امداد برگزار می‌‌شد که امسال تغییراتی در این کار صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه امسال فروشگاهی تحت عنوان فروشگاه نوروزی خاص مددجویان و نیازمندان برگزار نخواهد شد، گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که به جای برگزاری فروشگاه نوروزی قراردادی را با یکی از فروشگاه‌های مطرح استان تهران به امضا برسانیم و در واقع مددجویان و نیازمندان با مراجعه به این فروشگاه اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ولیئی تصریح کرد: به همین جهت از 15 بهمن تا اوایل اسفند ماه کارت‌های الکترونیکی با ارقام مختلف از 40 هزار تا 150 هزار تومان در اختیار مددجویان استان تهران و همچنین نیازمندان شناسایی شده قرار می‌گیرد و این افراد می‌توانند از ابتدای اسفند با مراجعه به فروشگاه موردنظر اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: به زودی نحوه و توزیع فروشگاه مورد نظر اطلاع‌رسانی خواهد شد ضمن اینکه امسال 4 میلیارد تومان برای تأمین مایحتاج مددجویان و نیازمندان در ایام نوروز پیش‌بینی شده است و که این رقم به صورت کارت‌های الکترونیکی در اختیار این افراد قرا خواهد گرفت.

وی همچنین به نحوه توزیع کارت‌های الکترونیکی اشاره کرد و گفت: این کارت‌ها توسط مجموعه امداد و یا افراد معتمد و ائمه جماعت توزیع خواهد شد.