اگر شغل شما به گونه‌ای است که مجبورید ساعت‌ها روی پای خود بایستید، پس این صندلی احتمالا همان چیزی است که مدت‌ها منتظر آن بوده‌اید.«Archelis»یک صندلی پوشیدنی است که با آن در هر موقعیتی می‌توانید بشینید.

از نظر فنی در واقع «Archelis» یک صندلی نیست و بیشتر شبیه یک تسمه است که دور باسن و پاهای شما بسته می‌شود و به شما کمک می‌کند که موضع راحت‌تری برای قرار گرفتن خود پیدا کنید. موقعیتی که نه در آن ایستاده‌اید و نه به طور کامل نشسته‌اید. شما می‌توانید دستگاه را با تنظیم کردن مچ و ساق پای خود در ژست‌ها و موقعیت‌های مختلفی قفل کنید.

برای استفاده از این صندلی ابتدا باید زاویه مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ سپس در هر حالتی که هستید نشستن را تجربه کنید. این ابزار فشار و وزن بدن را روی ساق و ران پا توزیع می‌کند و از خستگی مفرط عضلات و مفاصل را می‌کاهد. این ابزار درواقع ابتدا برای جراحانی ساخته شده بود که به طور طولانی‌مدت روی پای خود می‌ایستند؛ بلکه در طول جراحی بتوانند کمی استراحت کنند؛ اما به نظر می‌رسد از آن بتوان برای دیگر مشاغل مثل معلمی، پرستاری یا کار در کارخانه هم استفاده کرد.

این صندلی ژاپنی، به طور کلی از قطعات کربن ساخته شده که قابل انعطاف و راحت برای استفاده در هر زمانی است. در ضمن این وسیله به باتری یا نیرویی برای راه افتادن نیاز ندارد. مفهوم صندلی پوشیدنی، مفهوم جدیدی نیست. سوئیس هم پیش از این یک صندلی مشابه همین صندلی با نام «chairless» را روانه بازار کرده بود. این صندلی سوئیسی کاملا هیدورولیک بوده و به افرادی که می‌خواهند به طور طولانی‌مدت بایستند و کار کنند، کمک می‌کند؛ گرچه باز هم «Archelis» جذاب‌تر و کارآمدتر است.