مدارس نوبت عصر این استان‌ها تعطیل است

بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت عصر برخی از استان‌های کشور را تعطیل کرد.

مدارس ابتدایی بجنورد، شیروان و رازوجرگلان در نوبت عصر تعطیل اعلام شد

مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت عصر در شهرستان های بجنورد، شیروان و راز و جرگلان به علت برودت هوا امروز سه شنبه20 بهمن تعطیل اعلام شد.

تعطیلی برخی مدارس در استان گیلان

 

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : به علت بارش برف ، همه مدارس دیلمان ، رحمت آباد وعمارلوی رودبار و مقطع ابتدایی سیاهکل ، امروز در دو نوبت عصر تعطیل است.

تعطیلی برخی از مدارس ابتدایی خراسان رضوی در نوبت عصر

آموزش و پرورش خراسان رضوی به علت برودت هوا،بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر امروز سه شنبه 20 بهمن ماه برخی از مدارس را تعطیل اعلام کرد.

به دلیل بارش برف، لغزندگی سطح معابر و سردی هوا، مدارس در نوبت عصر امروز دوره ابتدایی چناران، نواحی هفت گانه مشهد و تبادکان و همچنین تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان های قوچان، گلبهار، نیشابور و خوشاب در نوبت عصر امروز تعطیل iهستند.

گفتنی است تمامی مدارس استثنایی در مناطق یاد شده در نوبت عصر، همچنین مجموع مقاطع شیفت بعدازظهر منطقه احمدآباد نیز تعطیل اعلام شده است.

مدارس در ۳ شهر استان اردبیل در نوبت عصر تعطیل شد

به دلیل برودت و سرمای هوا اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مدارس 3 شهر استان اردبیل را در نوبت عصر روز سه‌شنبه، 20 بهمن‌ماه تعطیل اعلام کرد.

بر این اساس در نیر مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در اردبیل و سرعین تنها مقطع پیش‌دبستانی تعطیل شده و دانش‌آموزان این مقاطع نوبت عصر را در خانه سپری می‌کنند.