استعفای شهردار منطقه 2در حال بررسی است

محمدباقر قالیباف در حاشیه جشن واگذاری بهره‌برداری مجموعه‌های ورزشی امام رضا (ع) و شهید کاظمی به باشگاه‌های فرهنگی، ورزشی استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهرداری تهران در دهه گذشته به فکر شهر تهران بوده و توجه ویژه‌ای را به بحث ورزش همگانی و ورزش‌های سنتی و اصیل و همچنین فوتبال داشته است.

وی تصریح کرد: 800 زمین چمن در مناطق  شهر تهران آماده شده است و این نشان می‌دهد که شهرداری به ورزش فوتبال نیز توجه داشته است. ضمن اینکه در سالهای گذشته شهرداری اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز بوده است.

قالیباف با اشاره به احداث دو مجموعه ورزشی امام رضا (ع) و شهید کاظمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این کار این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسابقات فوتبال موفق باشند.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری آمادگی دارد مجدداً اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشد، ‌گفت: در صورت فراهم شدن شرایط، شهرداری می‌تواند این کار را انجام بدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که طرفدار چه تیمی هستید گفت: من از گذشته طرفدار تیم فوتبال ابومسلم بودم.

قالیباف با اشاره به وجود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جنوب شهر گفت: این موقعیت خوبی برای شناسایی استعدادهای ورزشی در جنوب شهر خواهد بود.

شهردار تهران با اشاره به اینکه استعدادهای خوبی در جنوب تهران وجود دارد گفت: امیدواریم بتوانیم این استعدادها را شناسایی و شکوفا کنیم.

وی در خصوص استعفای شهردار منطقه 2 گفت: اولاً از شهردار منطقه تشکر می‌کنم از این باب که این فرهنگ خوب را پایه‌گذاری کردند و یک مسئول برای یک موضوع استعفا می‌دهد و این موضوع قابل تقدیر و تشکر است.

قالیباف گفت: شهردار منطقه 2 استعفای خود را تقدیم شهرداری تهران کرده است و سازمان بازرسی ابعاد مختلف درگیری مأموران اجرایی شهرداری منطقه 2 و کارکنان کارواش سعادت‌آباد را بررسی می کند.

وی همچنین با اشاره به مخالفت اعضای شورای شهر تهران با استعفای شهردار منطقه 2 خاطرنشان کرد: با توجه به همه موارد استعفای شهردار منطقه 2 بررسی خواهد شد.