اظهارات عجیب سارق جوان درباره موادفروشی

اوایل آذر ماه امسال دختر جوانی با حضور در دادسرای ویژه سرقت اعلام کرد که تلفن همراهش توسط دو مرد جوان به سرقت رفته است.

وی درباره جزئیات این سرقت به بازپرس ویژه سرقت گفت: بعدازظهر نخستین روز آذر حوالی ایستگاه اتوبوس میدان خراسان در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که یک موتورسیکلت آپاچی در حالیکه دو سرنشین داشت به سرعت از کنارم رد شد و فردی که سوار بر ترک موتور بود، تلفن همراهم را از دستم قاپید.

با شکایت دختر جوان از سارقان تلفن همراه و چهره‌نگاری که توسط وی انجام شد، شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده به دستور علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در دستور کار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و سرانجام چند روز پیش دو متهم این پرونده بازداشت شدند.

صبح امروز دو متهم این پرونده با حضور در دادسرای ویژه سرقت در مقابل بازپرس ویژه سرقت لب به اعتراف گشودند؛ مسعود متهم 33 ساله درباره جزئیات سرقت به بازپرس گفت: با تحت‌نظر گرفتن عابران در خیابان، سوژه‌های موردنظر را پیدا می‌کردیم و در فرصت مناسب، گوشی و کیف آنها را می‌قاپیدیم.

مسعود که 5 سابقه کیفری در پرونده خود دارد در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: من دستفروش بودم و برای خرج زندگیم مواد مخدر نیز می‌فروختم چون با دستفروشی خرجم در نمی‌آید البته موادفروشی را بهتر از دزدی می‌دانم!

دیگر متهم این پرونده که 23 سال سن و 2 سابقه کیفری در پرونده خود دارد نیز به 10 فقره کیف‌قاپی و سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و پس از اعتراف این دو متهم، آنها به دستور علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.