سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: دختر جوانی پس از مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی ادعا کرد در شبکه اجتماعی لاین با فردی که آگهی و اگذاری وام خودرو داده بود آشنا شدم و بعد از پرس و جو در مورد میزان وام و نحوه واگذاری آن با وی قرار ملاقات گذاشتم. 

 

وی ادامه داد: این دختر جوان پس از ورود به محل قرار، علیرغم گفته آن فرد که آدرس اعلامی محل کار او می باشد، متوجه می شود که وارد یک منزل مسکونی شده است. 

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: این فرد بزهکار پس از ورود این دختر جوان به منزل، اقدام به اخاذی از وی کرده بود که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت. 

 

سرهنگ حسینی افزود: ماموران پس از ورود به محل جرم و تحقیق از اهالی متوجه شدند آدرس اعلامی، منزل یکی از دوستان فرد اخاذ است که با تلاش ماموران کمتر از 24 ساعت متهم شناسایی،‌دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. 

 

وی افزود: متهم که در ابتدا نسبت به بزه انتسابی ابراز بی اطلاعی می کرد، پس از دیدن مستندات و ادله دیجیتال لب به سخن گشود و در بازجویی ها به جرم خود اقرار کرد و از آن طریق روانه زندان شد. 

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس به شهروندان متذکر شد: شبکه های اجتماعی به هیچ وجه مکان مناسبی برای اعتماد و بازگو کردن مشکلات شخصی نمی باشند چرا که افراد در این شبکه ها معمولا خود واقعی نیستند و همین مسئله باعث شده این شبکه ها جولانگاه افراد سودجو قرار گیرد.