هشدار درباره نفوذ جریان غیرانقلابی

پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران ،‌با اشاره به حذف نمادهای مقاومت از معابر شهری تهران، اظهار داشت: مدت‌هاست نگرانی عده‌ای از نمایندگان نسبت به رفتارهای معنادار سازمان زیباسازی دغدغه شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد برگزاری نمایشگاهی کاملاً بی‌ثمر به نام نگارخانه شهری هستیم که بارها پیرامون آن تذکراتی به شهردار داده شده و  نمایندگان شورای شهر تاکید داشتند که نگارخانه باید در جایی مستقر شکل گیرد.

سروری ادامه داد: اینکه این تابلوها که عموماً هم غربی است، در شهر قرار داده شود چیزی جزء افزایش تصادفات شهری را به همراه نخواهد داشت و هیچ بازدهی هنری را نمی‌تواند از خود بروز دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: سازمان زیباسازی، نگارخانه‌ای بی فایده را در شهر برگزار می‌کند در حالی که به نیمه شعبان به عنوان مهمترین اتفاق بشریت و همچنین روز سوم خرداد که قله پیروزی ملت ایران است بی‌توجهی می‌کند و شهر خالی از نمادهای مقاومت و نیمه شعبان است.

وی ادامه داد: این سوال برانگیز است که تابلوها و نقاشی‌های ایتالیایی و فرانسوی که امکان رؤیت آنها در سرعت اتومبیل‌ها امکانپذیر نیست، دغدغه اصلی می‌شود ولی شهر تهی از نمادهای مربوط به نیمه شعبان و سوم خرداد می‌شود.

سروری با بیان اینکه در سازمان زیباسازی جریانی مخالف با ارزش‌های انقلابی وجود دارد، گفت: متاسفانه یک جریان سکولار و غیرانقلابی که دائماً‌ به دنبال ایجاد نمادهای غیرارزشی برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم تهران هستند به شهرداری و برخی زیر مجموعه‌های آن نفوذ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امید مردم پایتخت این است که شهردارش سردار جنگ و فرمانده لشکر بوده و خود نیز در ردیف خانواده شهدا و مسیر این ارزش‌ها قرار دارد. اما مدیریت برخی زیرمجموعه‌های شهرداری که به هر بهانه‌ای به دنبال حذف نیروها و المان‌های ارزشی هستند ساز ناکوکی است که از دل شهرداری شنیده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما نسبت به رفتار زیباسازی معترض هستیم و این اعتراض خود را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

سروری در پایان گفت: جریانی در سازمان زیباسازی با این اقدامات آب به آسیاب کسانی می‌ریزند که هیچ علاقه‌ای به ارزش‌های انقلابی در کشور ندارند.