علاقه به لوازم آرایشی برند، دختران سارق را گرفتار کرد +تصاویر
سرهنگ محمد کالوسی رئیس کلانتری 131 شهرری ، تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 20 و 40 دقیقه 5تیرماه یکی شهروندان به هویت "سعید" ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ به ماموران اعلام داشت از فروشگاهش واقع در ستارخان،خیابان شهرآرا،بالاتر از اداره گذرنامه سرقت شده است. 

 

علاقه  به لوازم آرایشی برند، دختران سارق را گرفتار کرد +تصاویر

 

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت در ادامه افزود:به دنبال این موضوع اکیپی از ماموران کلانتری 137 نصر به محل اعزم شدند و مالباخته به پلیس مراجعه کرد و گفت:"دقایقی پش دو خانم جوان به مغازه اینجانب مراجعه و ضمن خرید تعدادی مواد شوینده، مقادیری کالای آرایشی و بهداشتی خارجی نیز سرقت و بلافاصله به وسیله یکدستگاه خودرو پژو 206 سفید رنگ متواری شدند. 

 

کالوسی ادامه داد: ماموران ضمن بررسی موضوع پس از اطمیننان از صحت گفته های شاکی پرونده ای در خصوص کشروی تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

 

علاقه  به لوازم آرایشی برند، دختران سارق را گرفتار کرد +تصاویر

 

وی با بیان اینکه ماموران ضمن بهره گیری از تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته مغازه فوق و همچنین با بکارگیری شیوه های نوین پلیسی و انجام تحقیقات میدانی پلاک خودروی متهمان را بدست آورده و متعاقباً مخفیگاه آنان را در محدوده شهرری شناسایی کردند. 

 

سرهنگ کالوسی تصریح کرد: با  تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و پس از اخذ نیابت قضائی مبنی بر دستگیری متهمان تیمی از ماموران تجسس کلانتری 131 شهرری به سرپرستی سروان سالاری به مخفیگاه سارقان واقع در خیابان دیلمان شمالی اعزام و موفق شدند با رعایت موازین شرعی و قانونی هر دو متهم را دستگیر و به کلانتری دلالت دهند. 

 

علاقه  به لوازم آرایشی برند، دختران سارق را گرفتار کرد +تصاویر

 

علاقه  به لوازم آرایشی برند، دختران سارق را گرفتار کرد +تصاویر

 

کلانتر 131 شهرری در پایان با بیان اینکه هر دو سارق کشرو به هویت های "فرزانه" و "زهرا" در خلال بازجوئی های پلیسی ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود اظهارداشتند: ما خیلی به لوازم آرایشی مارک علاقه داریم زمانیکه به داخل مغازه و یا فروشگاهی می رویم ابتدا مقداری را خرید سپس کالای خارجی برند را کش رفته و با کمال خونسردی از مغازه خارج می شویم"؛خاطرنشان کرد:پرونده متهمان پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.