سازمان آب، آب را بر روی هزاران درخت بست

مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هفته آینده معبری را به نام جرج مسیحی که توسط اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید رونمایی می‌شود که در راستای هویت‌سازی شخصیت‌های بزرگ این اقدام صورت گرفته است و این معبر در نزدیکی سفارت لبنان قرار دارد. 

وی افزود: مطالبات شهرداری از دولت باید به سرانجام برسد. دولت‌هایی که بدهکار بودند باید دیون خود را پرداخت کنند و این موضوع دلیل نمی‌شود که سازمان آب، آب را بر روی هزاران درخت منطقه 22 تهران ببندد و این درختان در معرض نابودی قرار بگیرند.

شاکری درباره پرونده FATF اظهار داشت: شهروندان باید در مسائل مختلف آرامش لازم را داشته باشن.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: مقام معظم رهبری 15 اشکال از قراردادهای نفتی گرفته است و باید به این اشکالات دولت پاسخگو باشد.

وی گفت: افرای که حقوق‌های نجومی دریافت کردند به قوه قضاییه باید معرفی و برخوردهای لازم انجام شود و  دولت باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشد.

شاکری ادامه داد: 87 نفری که در لیست سیاه و تحریم قرار دارند شخصیت‌های برجسته نظام هستند که در دوره تحریم این  افراد مردانه ایستادند و اگر آمریکا آنها را تحریم کرده است درست نیست ما هم آنها را در تحریم قرار دهیم.