شکور پورحسین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هنوز پاسخ روشنی در رابطه با اینکه فیش های نجومی خارج از ضوابط قانونی پرداخت شده است یا خیر، وجود ندارد و برای شفاف سازی این موضوع، کارگروه های تعیین شده از سوی مجلس شورای اسلامی باید به این نکته توجه کنند.

وی تصریح کرد: پرداخت حقوق های نامتعارف به طور حتم اختلاس خواهد بود، اما اگر این پرداخت ها به صورت قانونی و بر اساس مزایای مستمر انجام شده باشد، نیازمند به اصلاح قانون خدمات کشوری در کاهش و بروز این گونه مشکلات، خواهیم بود.

پورحسین با بیان اینکه مجلس و دولت در واکنش به حقوق های نجومی برخورد محکمی نداشته اند، ادامه داد: مجلس و دولت تا قبل از واکنش شدید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص شفاف سازی این موضوع، برخورد جدی از خود نشان نداده بودند، به طوری که مجلس بسیار دیر  کارگروه تخصصی حقیقت یاب را انتخاب کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بر اساس بررسی های ابتدایی و دانسته های خودتان، فیش های حقوقی را متعارف می بینید یا خیر، گفت: به اعتقاد بنده دریافت حقوق های نجومی خارج از ضوابط بوده، چرا که در فیش های حقوقی بعضی افراد، مزایای مستمر و غیر مستمری که در قانون مدیریت خدمات کشوری حق و حقوق قانونی نداشته، دیده شده است.