شهرداری تهران در کمیته ستاد عتبات عالیات کشور به عضویت در آمد

مجتبی عبدالهی با بیان اینکه امسال نیز مسئولیت ستاد عتبات عالیات شهرداری بر عهده من گذاشته شده است، اظهار کرد: تاکنون چندین جلسه برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین با مسئولان مربوطه برگزار شده است.

وی افزود: به منظور آماده سازی شرایط برای برگزاری مراسم به مناطق و سازمان‌ها اطلاع رسانی کرده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی برای بحث نظافت، اسکان و پذیرایی در مرزهای مشترک و در کشور عراق هستیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تا هموطنان امسال نیز همچون سالهای گذشته در ایام اربعین حضور پرشوری در کربلای معلی داشته باشند، تصریح کرد: به منظور برقراری نظم و ترتیب در تردد هموطنان به کشور عراق و مراقبت از زائران، ستاد عتبات عالیات امسال سایتی را برای ثبت نام تعریف کرد تا برنامه های اربعین با نظم ویژه ای برگزار شود.

 عبدالهی با تاکید بر نقش شهرداری تهران در ستاد عتبات عالیات کشور گفت: از 12 کمیته فعال در این ستاد، شهرداری در 8 کمیته عضو است و مسئولیت و جایگاه ویژه دارد. ما نیز در نظر داریم تا امسال مانند سال گذشته با مصوبه و اذن شورا اقدامات گسترده و وسیعی را هم در مرزها و هم در کشور عراق انجام دهیم.