تشریح برنامه های هفته دفاع‌مقدس

مجتبی عبداللهی در نشست خبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دهه ولایت، گفت: همه معاونت‌های شهرداری را برای هماهنگی‌ها دعوت و نشست‌های مختلف با سازمان‌های مرتبط برگزار کردیم.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی گفت: تکریم سادات در محلات تهران، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و خوشنویسی در ۲۲ منطقه تهران، قرائت دعای عرفه در ۱۲۰۰ مسجد شهر و به ویژه بهشت‌زهرا(س) و برگزاری اجتماع دبیریون را داشتیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه این ایام مصادف با سالگرد شهدای حادثه منا بود، گفت: در این روزها با هماهنگی با سازمان حج و زیارت و بنیاد شهید، برنامه‌هایی را اجرا کردیم و مراسم مختلفی برگزار شد. در رابطه با شهدای منا، فضاسازی‌های محیطی را داشتیم که به صورت بیلبوردها در سطح شهر به نمایش درآمد.

عبداللهی با بیان این مطلب که قله کار ما جشن امامت امیرالمومنین (ع) در بوستان ولایت بود، گفت: ما به همین مناسبت، اطعام سادات و نیازمندان را برای اولین بار در بوستان ولایت و ۳۵۴ محله تهران داشتیم.

وی با اشاره به هفته دفاع‌مقدس و نامگذاری روزهای این هفته گفت: ما برای هر روز، نامی را انتخاب کردیم. چهارشنبه روز «اقتدار، صلابت و نیروهای مسلح»، پنجشنبه روز «شهیدان، ایثارگران، سربازان و فخرآفرینان»، جمعه روز «معنویت، وحدت ملی، خانواده و سلامت»، شنبه روز «دانش‌آموز، دانش‌پژوهان، نخبگان و هنرمندان»، یکشنبه روز «اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردم و اصناف و آمادگی دفاعی»، دوشنبه روز «پیشکسوتان، رزمندگان و عزتمداران»، سه‌شنبه روز «بصیرت‌افزایی، بیداری اسلامی، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی» و چهارشنبه روز «فرماندهان، مسئولان، حماسه‌آفرینان و ولایتمداران».