سردار  محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی شکایت رسیده توسط یکی از بانک های دولتی مبنی بر اقدامات غیر قانونی مسئول دایره اعتبارات و ارائه تسهیلات غیر مجاز بانکی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد:ماموران با هماهنگی مقام قضائی تحقیقاتی پیرامون موضوع تسهیلات غیر مجاز بانکی را در دستورکار خود قرار دادند که پس از مکاتبه با بانک مربوطه و تحقیقات میدانی صحت و سقم موضوع مشخص شد.

 

سردار خانچرلی تصریح کرد:در تحقیقات ماموران مشخص شد مسئول دایره اعتبارات بانک مذکور با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود ، استفاده از فاکتور و مهرهای جعلی و مستندسازی صوری در پرونده ها اقدام به پرداخت 25 فقره تسهیلات وام بانکی به مبلغ بیش از چهار میلیارد ریال به اقوام ، آشنایان و دوستان خود کرده است.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه متهم به پلیس آگاهی احضار و پیرامون موضوع تسهیلات غیرمجاز بانکی تحقیقات لازم انجام شد که در نهایت وی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.