بازگشایی دومین نمایشگاه بیمارستان‌سازی و تجهیزات بیمارستانی

محمود صدیقی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه بیمارستان‌سازی و تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگانی از کشورهای ایتالیا، انگلستان، آلمان، ترکیه، کره جنوبی، عمان، امارات متحده عربی و فرانسه در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: آخرین دستاوردهای صنعت ساخت بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. 

 مسئول برگزاری دومین نمایشگاه بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانیبا بیان اینکه 90 شرکت داخلی و 14 شرکت خارجی و نمایندگی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: مدیران بیمارستان‌ها، پزشکان، متخصصان و مدیران فنی دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله کسانی هستند که بازدید از این نمایشگاه برایشان بسیار مؤثر است. 

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باید مورد حمایت وزارت بهداشت قرار گیرند چرا که سلامت اساسی‌ترین نیاز بشر در سبد مصرفی مردم بوده و این موضوع در تمام دنیا نیز مورد توجه قرار گرفته است. 

صدیقی با بیان اینکه صنعت‌های نوین در حوزه بیمارستان‌سازی از طریق برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: بسیاری از چنین نمایشگاه‌ها نیاز به حمایت دولتی داشته البته منظور بودجه نیست بلکه حضور گرم مسئولان در نمایشگاه است. 

وی اضافه کرد: متأسفانه در مراسم افتتاحیه امروز، هیچ یک از مسئولان و مدیران وزارت بهداشت حضور نیافتند و این در حالی است که سرنوشت جامعه سالم در گرو مردم سالم است و این مسئله زمانی محقق می شود که بتوان از امکانات پیشرفته بهداشتی و درمانی بهره‌مند شد. 

 گفتنی است؛ صبح امروز دومین نمایشگاه بیمارستان سازی و تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد ولی علیرغم وعده مسئولان وزارت بهداشت برای شرکت در نمایشگاه هیچ کدام در مراسم افتتاحیه حضور نیافتند.