بالاخره این دو زن جیب بر دستگیر شدند

سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی چند فقره جیب بری از خانم ها در داخل اتوبوس های شهر مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت. 
 
وی افزود: ‌با توجه به اهمیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه شمال شهر مشهد ،مامور رسیدگی به این پرونده شده و با کمک تعدادی از مالباختگان چهره فرضی متهمان که دو زن جوان هستند را شناسایی کردند. 
 
سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت پایگاه شمال پس از چندین روز کنترل نامحسوس اتوبوس ها سرانجام روز گذشته متهمان را در حال جیب بری از خانمی میانسال دستگیر کردند. 
 
وی ادامه داد: متهمان 37 و 42 ساله که هر دو سابقه دار و به تازگی از زندان آزاد شده اند در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات در مواجهه با تعدادی از مالباختگان و ادله و مستندات کشف شده به 29 فقره جیب بری از خانم ها در داخل اتوبوس های درون شهری اعتراف کردند. 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی بنا به احکام صادره قضائی مجددا روانه زندان شدند و شهروندان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره 2183700  یا مراجعه به پایگاه شمال شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.