خطر سیاسی بازی در کمین شورای اسلامی شهر

مهدی چمران درباره ارزیابی‌اش از توضیحات شهردار تهران در زمینه مسئله واگذاری املاک اظهار کرد: سیصدودومین جلسه شورای شهر روز سه‌شنبه  با حضور آقای قالیباف برگزار شد و توضیحات کاملی از سوی شهردار تهران مطرح شد که البته به پرسشهای برخی از اعضا نیز پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: اگر هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر تهران همچنان از شهردار بابت این مسئله سوال دارد می‌تواند پرسشهای خود را ارائه کند تا در فرصتی مناسب مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در پایان جلسه تاکید شد که با توجه به پیگیریهای قضایی و اتمام نیافتن آنها اعضای شورا اعلام نظری انجام ندهند.

چمران درباره این پرسش که آیا نوعی رفتار سیاسی کاری و سیاسی بازی نسبت به شورای شهر در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: ما این خطر را در کمین شورا داریم؛ البته برخی آقایان بدشان نمی‌آید که شورا منحل شود.

به گفته وی، پرهیز از سیاسی کاری و سیاسی بازی بستگی به خود اعضای شورای شهر دارد و باید تمامی اعضا به این مهم توجه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: اعضای شورا باید این بصیرت و بینش را داشته باشند که شورا به سمت سیاسی بازی کشیده نشود چرا که سوق یافتن شورا به سیاسی بازی درست نیست.

چمران همچنین انتشار نامه محرمانه واگذاری املاک شهرداری را برنامه‌ریزی شده دانست و گفت:‌ بنده این موضوع را برنامه‌ریزی شده می‌دانستم اما اینکه از کجا و چه کسی شکل گرفته را نمی‌دانیم؛ قاعدتاً یک موضوع طبیعی اینگونه پایان نمی‌پذیرد.