چرا به دختر و همسرم تهمت می‌زنید؟

محمدباقر قالیباف در سیصدودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و پس از پرسش‌های مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر اظهار کرد: در زمینه مسائلی که بابت تفاوت ارائه خدمات بین کارگران، کارمندان و مدیران شهرداری مطرح شده، باید بگویم مجموعه خدماتی که میان کارگران، کارمندان و مدیران داده شده همانند هم بوده است و هیچگونه تفاوتی ندارد.

وی تاکید کرد: ما برای خدمت‌رسانی به مردم حضور یافته‌ایم و هیچگونه گرایش سیاسی ندارم و همانند دوران رزمندگی به مردم خدمت خواهم کرد و تحت تأثیر جریانات سیاسی نیستم.

شهردار تهران با بیان اینکه به خود و خانواده‌اش ظلم می‌شود، تصریح کرد: بنده در مقابل اتهامات ایستادگی می‌کنم، اما چه جوابی به دخترم که یک تصویر جعلی به نام او در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر می‌شود بدهم؛ متاسفم که تصویر خانم دیگری را به عنوان دخترم منتشر می‌کنند و می‌خواهند مرا تخریب کنند؛ اگر به دنبال تخریب بنده هستید، چرا این تهمت‌ها را به خانواده‌ام وارد می‌کنید؛ متاسفم از اینکه عکس پسر دیگری را به عنوان پناهنده و متهم به دزدی منتشر می‌کنند و آن را به خانواده من نسبت می‌دهند.

قالیباف افزود: چرا به دختر و حتی همسرم تهمت می‌زنید؛ ما در هر حال نسبت به این اتهامات ایستاده‌ایم، چراکه رزمنده هستیم و در راه خدمت به مردم و مبارزه با ظلم پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به پیگیری‌های مسئولان قوه قضائیه درباره واگذاری املاک شهرداری گفت: گزارش اولیه دادستانی کل به دست آمده و مابقی آن نیز در اختیار دادستانی تهران است که رسیدگی نیز به‌طور کامل صورت می‌گیرد.