با «جوسازی» نمی‌توان «حق‌سازی» کرد

 عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر جوی درست کنیم و در جهت تخریب افراد و نمایندگان مردم که هرکدام نماینده چندصدنفر در تهران هستند اقدام کنیم، اسم آن بی انصافی نیست بلکه به نوعی «خودزنی» است.

جدیدی گفت: نباید چنین اتفاقاتی در شورای شهر رخ دهد، چرا که اینجا نهاد سیاسی نیست و با مجلس فرق دارد یک نهاد مردمی و اجتماعی است و بنابراین دقیقه‌ای هدردادن وقت در این نهاد حق‌الناس است و برای 10 میلیون شهروند تهرانی است، ربطی هم ندارد که نماینده چه جناحی باشیم.

وی گفت: در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و احیای سبک زندگی ایران-اسلامی اصلی‌ترین محور مدیریت شهری در تهران است و ایرادی ندارد اگر فهمیدیم کارمان اشکال دارد به آن برگردیم و خود را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: لطمه‌ زدن به مردم گناه نابخشودنی است و هیچکس از عذرخواهی کردن کوچک نمی‌شود بنابراین جا دارد آقای حکیمی‌پور در رابطه با این قضایا که مشخص شد جوسازی بوده به آن اعتراف و عذرخواهی کند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر محکمه قضایی نیست تا عضوی در آن متهم شود، گفت: بنابراین اگر عضوی در شورا اشتباه کند برای اعتراف به آن ایرادی ندارد و اگر نظارت‌ها اشکال داشت باید از مردم عذرخواهی کرد در غیر این صورت به درد نماینده بودن نمی‌خوریم چون خدمتگذار ملت هستیم و همه چیزمان را از مردم داریم.

جدیدی تاکید کرد: البته این عذرخواهی نباید موقعی گفته شود که دیگر فایده‌ای ندارد مثلاً بعد از انتخابات ریاست جمهوری یا انتخابات شورای شهر.

وی اظهار امیدواری کرد که شاهد این موضوعات در شورای شهر نباشیم چرا که ایجاد چنین فضاهایی باعث می‌شود که اعضا از کار اصلی خود باز بمانند و از طرفی تهمت زدن به مدیران شهری باعث می‌شود که کار مردم روی زمین بماند.

وی در پایان گفت: در هر صورت شورای شهر و اعضای آن ماه‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند و باید اکنون فضای اجتماعی و کارکرد اصلی این نهاد به آن برگردانده شود.