سرقت به عنف

در پی این تماس تلفنی مأموران کلانتری 41 رسالت مشهد برای پیگیری سریع موضوع به محل مورد نظر که خیابان میرزایی مشهد بود، اعزام شدند.

شاکی که مردی 54 ساله بود در اظهارات اولیه خود به پلیس گفت: با خودروی کامیون در صد متری کمربندی مشهد در حال تردد بودم جوانی ناشناس که در  کنار بزرگراه ایستاده بود دست بلند کرد‌.

علیمراد افزود: با دیدن او بلافاصله توقف کردم. مرد جوان جلو آمد و با پیشنهاد کرایه‌ای خوب اظهار داشت بار برای شیراز دارد‌.

او سوار ماشین شد تا با هم به محلی که ادعا می‌کرد محموله بار در آنجاست برویم.

چند دقیقه‌ای گذشت و مرد ناشناس با پرحرفی‌هایش سرم را به درد آورده بود. او دو آبمیوه همراه داشت. یکی از این دو آبمیوه را برایم باز کرد.

مردد بودم که آبمیوه را بخورم یا نه. وقتی دیدم خودش آبمیوه دیگر را خورد خیالم راحت شد.

علمیراد افزود: اما با نوشیدن آبمیوه شیرین، خوابی تلخ به سراغم آمد. چشمانم سیاهی می‌رفت و نمی‌توانستم خودرو را کنترل کنم. به سختی خودرو را کنار بزرگراه متوقف کردم. دیگر نفهمیدم چه شد.

وقتی به هوش آمدم فهمیدم جوان ناشناس 300 هزار تومان وجه نقد و یک فقره چک بانک ملت به مبلغ 350 هزار تومان را سرقت و از محل متواری شده است.

در پی اظهارات شاکی پرونده تیم دایره آگاهی کلانتری 41 رسالت مشهد تحقیقات خود را با توجه به سرنخ‌های به دست‌آمده برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کرده‌اند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سارقان مسافر نما به شیوه‌ها و ترفندهای زیادی مرتکب سرقت می‌شوند . یکی از این ترفندها خوراندن آبمیوه، شیر و مواد خوراکی و خرمای نذری و حتی عطر و ادکلن و محصولات بهداشتی و‌ آرایشی خوشبو کننده ... که به مواد بیهوش کننده آلوده است طعمه‌های خود را به خواب غفلت برده و به راحتی مرتکب سرقت می‌شوند. باید هوشیار باشید و از پذیرش هر نوع خوراکی و مواد آشامیدنی از افراد غریبه جدا خودداری کرد.