موافقت با نصب تصفیه خانه در چهار نقطه از پایتخت/ وزارت نیرو به شهرداری «پساب» می دهد

گروه اجتماعی- اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکار نیوز با اشاره به برگزاری جلسه ای در مورد تصفیه خانه های محلی در شهر تهران خبر از نهایی شدن تصفیه خانه منطقه 22 داد و اظهار کرد: با نهایی شدن این موضوع تصفیه خانه و آب و فاضلاب این منطقه را شهرداری بر عهده گرفته است.

 

وی از برگزاری مذاکره های ابتدایی با شرکت آب و فاضلاب برای ایجاد تصفیه خانه در منطقه 4 عنوان کرد: به دلیل این که ایجاد تصفیه خانه منطقه 4 مدتی به تاخیر افتاده بود و قرارداد آن دیگر به روز نبود فرصت یک ماهه ای برای بروزرسانی قرارداد در نظر گرفته شد.

این عضو شورای شهر از برگزاری جلسه مشترک بین وزارت نیرو و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد سازمان پارک ها نقاط مصرفی خود برای آبیاری را اعلام کند تا وزارت نیرو نیز مشخص کند در کدامیک از نقاط مورد درخواست امکان ارایه پساب دارد.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که تمام دستگاه های ذی ربط موافق نصب تصفیه خانه در چهار نقطه از شهر تهران هستند، خاطرنشان کرد: این چهار نقطه شامل لویزان واقع در منطقه 4، سرخه حصار، منطقه 22 و نیز جنوب شرقی پایتخت است.

 

لیلی موسوی