لزوم برنامه ریزی پلیس راهور برای ترافیک پایتخت

پرویز سروری در سیصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: مشخص نیست چرا پلیس راهور جلوی برگزاری نمایشگاه در شهر تهران که یکی از عوامل تاثیرگذار در ترافیک پایتخت است را نمی گیرد. 

وی افزود: برگزاری یک نمایشگاه در پایتخت ترافیک در شهر تهران را غیر قابل تحمل کرده ونیاز است پلیس راهور برای حل این مشکل برنامه ریزی کند. 

رئیس کمیسیون نظارت وحقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اظهار نظرهای شهروندان در رابطه با ناکارآمدی پلیس راهور در طی هر ترافیک در شهر تهران خاطر نشان کرد: هر بار که شهر تهران به دلیل ترافیک شدید قفل می شود مردم پلیس راهور را ناکارآمد دانسته و نیاز است هر چه سریعتر پلیس برای ترافیک شدید در پایتخت برنامه ریزی کند. 

سروری تاکید کرد: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با هزینه گزاف شهرداری ساخته شده و باید برگزاری نمایشگاه ها در این مجموعه صورت گیرد. 

وی خواستار عملکرد فعالانه تر پلیس راهور در حوزه ترافیک شهر تهران شد و گفت: انتظار ما این است که تا پیش از تشکیل زنجیره انسانی در اطراف نمایشگاه تهران پلیس جلوی برگزاری نمایشگاه ها در این مجموعه را بگیرد.  

رئیس کمیسیون نظارت وحقوقی شورای شهر تهران با اشاره به توقف خودروها در اطراف خیابان های شهر تهران اظهار کرد: اکنون اطراف خیابانهای شهر تهران خودروهای زیادی توقف داشته واگرپارکینگ های متعددی در نظر گرفته شوند شاهد حل این معضل خواهیم بود.