مسئولان به مناطق حاشیه ای توجه کنند/ برخی افراد فرافکنی می کنند

محسن پیرهادی با اشاره به سخنان برخی حامیان دولت در مجلس درباره وخامت اوضاع منطقه هرندی  و بی اطلاعی شهردار تهران از اوضاع این منطقه گفت: بنده فکر می کنم انتقاد اخیر آقای قالیباف از موضوع گورخواب ها سبب برآشفتگی حامیان دولت شده و آنها می کوشند به جای پاسخ دادن به دلیل وجود این مشکلات در کشور به فرافکنی و یافتن مقصر بدلی برای موضوعات بپردازند.

پیرهادی اضافه کرد: وظیفه نماینده، مطالبه گری از مسئولان است. همانگونه که بنده و همکارانم در شورای شهر بارها نسبت به موضوعات مختلف شهری از شهرداری مطالباتی برای احقاق حق مردم داشته ایم. نمایندگان مجلس هم چنین وظیفه ای دارند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: تعجب می کنم نماینده ای که در طول عمر خود یک بار از منطقه هرندی آن هم با اسکورت و حضور مسئولان انتظامی گذشته است چگونه قالیباف را که همراه خانواده اش در همین منطقه زندگی می کند به بی اطلاعی از اوضاع متهم می کند. این مسئولان بهتر است بدون اطلاع از موضوعات سخن نگویند. بنده به عنوان نماینده مردم در شورای شهر تهران تاکنون ۱۷ بار شخصا به هرندی رفته ام و از نزدیک در جریان همه اقدامات انجام شده بوده ام.

پیرهادی افزود: کشور فقط تهران نیست؛ تهران هم فقط نیاوران و فرمانیه نیست. ای کاش مدیران و مسئولان اجرایی ما سری به مناطق حاشیه نشین و آسیب دیده شهرهای کشور و از جمله همین تهران می زدند تا ببینند در زیر پوست شهرهای ما چه می گذرد و فقر و نداری و آسیب های اجتماعی با اقشار ضعیف تر جامعه چه کرده است.

این عضو شورای شهر افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شریف تهران در شورای شهر از ابتدای پروژه هرندی در ریز موضوعات و آسیب های این منطقه بودم و از جایگاه و اهمیت مشکلات این منطقه برای شهردار تهران آگاهی کامل دارم.

پیرهادی گفت: زمان انتخابات فرصتی برای برخی است تا به نام مردم و مشکلات آنها بتوانند به قدرت دست یابند. ای کاش مسئولانی که دم از حقوق مردم می زنند حداقل محل سکونت خود را در محلات کمتر برخوردار انتخاب کنند تا بفهمند مردم چگونه زندگی می کنند.