آقایان به سابقه مدیریت خود نگاه کنند بعد مدعی دلسوزی برای مردم شوند
محسن پیرهادی عضو شورای  شهر تهران با اشاره به انتقاد یکی از اعضای شورا از افزایش تعداد کارمندان شهرداری گفت: اولا تبدیل وضعیت قراردادها به معنای افزایش تعداد کارکنان نیست ثانیا اگر بحث مذکور راجع به افزایش نیروی انسانی طی یازده سال گذشته مدنظر است باید بگوییم مگر می شود شهری که طی دهه گذشته بیش از پنج میلیون متر مربع، سرانه های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی را ایجاد کرده است با همان نیروی انسانی مدیریت و راهبری کرد؟ 

بنده بارها نسبت به برخی کاستی ها در خدمات رسانی شهرداری به مردم تذکر داده ام ولی باید با نگاهی علمی و فارغ از کینه توزی های سیاسی به این موضوع نگریست. آیا تهران 1395 را می شود با تهران 1384 که چند اتوبان و دوربرگردان داشت، مقایسه کرد؟

سرانه های فضای سبز، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی چقدر بهبود پیدا کرده است؟

آیا مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی قابل قیاس با ادوار قبل هست؟
 
این عضو اصولگرای شورای شهر تهران تاکید کرد: برخی آقایان تلاش براى تسویه حساب سیاسی و شادکردن دل دشمنان انقلاب را با نگاهی واقع بینانه به تغییرات تهران در 11 سال گذشته عوض کنند چرا که هر انسان عاقل و با تدبیری اگر نگاهی منصفانه داشته باشد اذعان می کند که این شهر، با عنایت به تراکم جمعیت و مشکلات ذاتی ناشی از تمرکزگرایی در تهران، به خوبی اداره و راهبری شده است.
 
پیرهادی گفت: مدیریت شهری مثل هر مجموعه دیگرى حتما در کار خود دارای اشکالاتی است ولی وقتی مهمانان سیاسی و غیرسیاسی خارجی که به تهران می آیند و آنگونه از پیشرفت های تهران سخن می گویند، انصاف نیست ما این همه پیشرفت و زیبایی های تهران را نبینیم و مدام لب به شکایت و گلایه بگشاییم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: چندین هزار نفری که در دوران حضور قالیباف در شهرداری به استخدام شهرداری درآمده اند اقوام و خویشان آقای قالیباف نیستند بلکه جوانانی هستند که این حرکت بسیار عظیم در شهر تهران را پدید آورده اند. بنده به عنوان یک عضو شورای شهر تهران و نماینده مردم در شورا از برخی همکاران عزیزم در شورا می پرسم واقعا تهران 95 با تهران 84 قابل مقایسه است؟
 
پیرهادی گفت: آقایان نگاهی به سابقه مدیریتی خود در زمان مسئولیت شان بیندازند سپس مدعی دلسوزی براى مردم شهری به پیچیدگی تهران شوند.
 
وی ادامه داد: سوابق مدیریتی شهردار تهران در ناجا، نیروی هوایی سپاه پاسداران، قرارگاه خاتم الانبیا و فرماندهی لشکر پنج نصر در دوران دفاع مقدس، به خوبی نشان می دهد، قالیباف در تمامی مناصب مذکور منشا تحول و حرکت رو به جلو بوده است. این امر در دوران تصدی شهرداری تهران نیز به وضوح قابل مشاهده است. نشان کارآمدی و تحول در این مجموعه ها به نام آقای قالیباف نهادینه شده است حال از برخی منتقدین مدیریت شهری می پرسم که آیا شما را به تحول در مجموعه های تحت مدیریت خود در طول دوران تصدی در جایگاه های مختلف می شناسند و از شما به نیکی یاد می کنند؟

این عضو شورای شهر تاکید کرد: شورای شهر جای سیاسی کارى نیست ولی متأسفانه برخی اینجا را با باشگاه سیاسی اشتباه گرفته اند و همه چیز را به انتخابات پیوند می زنند. همه نمایندگان مردم در شورای شهر باید به این نکته واقف باشند که وظیفه ما تسهیل خدمات رسانی به مردم و پیگیری تخلفات احتمالی است و نه غر زدن های سیاسی و جناحی.

توصیه بنده به برخی همکارانم این است که با چنگ اندازی به صورت دیگران، بزرگ نمی شوند و با تهمت و دروغ، نه به متاع قلیل دنیا می رسند و نه آخرتی برای خود، باقی می گذارند.